Hej, jeg vil gerne prøve krafter med affiliate, men jeg har svært ved at finde på en ide til et navn på en hjemmeside som jeg kan oprette, så hvis der er nogle som har en god ide, må i gerne dele den med mig. MvH Christopher |
Søger gode idere til affiliate
- 1
Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.
Hej Cristopher, Jeg foreslår dig at kaste dig ud i The Keyword Academy's online kursus. Det er endda gratis den første måned, og derefter koster det 33 $ om måneden at være medlem. Her får du indlært en god bund fra A-Z, så du er rigtig fra start. En af de unikke ting ved TKA er, at de har et meget levende og hjælpende forum, hvor du kan kommunikere med medlemmere som selv tjener alt fra 10 - 20,000 $ om måneden. Fedt at du kaster dig ud i det, husk du kan opnå hvad du vil, bare du ikke giver op. God arbejdslyst! |
/Sillas
Hvis jeg var dig, ville jeg nok tilmelde mig hos Partner-Ads eller et andet affiliate netværk, og begynde at gå de forskellige kampagner igennem, for at som om du kan finde et emne der interessere dig. Det kan være en god idé at kaste over en lille niche, i stedet for at lave præcis det samme som mange andre laver. Når du har fundet et emne eller niche som interessere dig, så se om du ikke kan finde et ledigt domæne der relatere lidt til emnet eller nichen. |
Jeg vil også anbefale dig, at tilmelde dig et eller flere affiliate netværk, undersøge hvilke muligheder der er og lade dig blive inspireret. Du kan se en liste over nogle af de danske affiliate netværk her. |
Hej Christopher Måske kan du få glæde af denne guide: http://www.partner-ads.com/dk/guide-til-affiliate-partner-succes.htm Mvh. Ken |
Hej, Christopher. Jeg vil råde dig til at starte med at tilmelde dig diverse affiliate-netværker, og se efter hvad der er størst muligheder i. Hvad er der flest kampagner med? Hvad kunne du godt tænke dig? Vær gerne forberedt på, at du ikke lige tjener med det samme - hav tålmodighed. Det skal nok komme, hvis du bare giver den gas og ikke giver op! De affiliate-netværk jeg kan anbefale er..: Held og lykke med projektet! Du er mere end velkommen til at kontakte mig pr. besked, hvis du har nogle spørgsmål. Jeg kører selv meget i affiliate-marketing, og synes det er utrolig spændende :-)
De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. |
Spænenden emne |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt