Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på upcoming leverandør-til-kunde-forum på nettet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Amino-brugere :-)

Jeg er pt. igang med at lancere et forum på nettet, hvor leverandører har muligheden for at få gratis "reklame" for deres produkt(er), og møde deres kunder - og omvendt selvf. Jeg kom på denne idé, da jeg sad og søgte en leverandør af kasketter. Jeg kom så til at tænke på, at det ville være rimelig smart, hvis hver leverandør kunne oprette en bruger på et forum, og dermed brede sig mere ud på nettet, med sine produkter. Det ville også gøre det nemmere for kunderne at finde sine leverandører, hvis de så fandt Fornitore.
Jeg vil også have muligheden for at styrke mine egenskaber i SEO, online marketing mm., nu når jeg har et community, at teste dem af på.

Jeg har ikke købt .dk-domæne, da jeg ikke er helt sikker i processen, omkring flytning hos Surftown, når siden er hosted hos Forumotion. Jeg vil nemlig ikke stå i den situation, hvor jeg skal købe .dk-domæne hos Forumotion, før jeg kan flytte det til Surftown.

Forum-info
Navn: Fornitore
Grundlagt: 2011
Mission: At skabe kontakt mellem kunde og leverandør.
Link: www.fornitore.danskforum.net
Hosted by: www.forumotion.com.

Mht. domænet, behover I ikke køre i. Der skal nok komme .dk-domæne, og jeg har heller ikke på nogen måde "offentliggjort" forummet, da jeg gerne lige vil have jeres mening, og idéer først :-)

Hvad mangler forummet? Er det for kompliceret?

OBS. Vi har allerede den første bruger, Alexander Larsen (Fornitore-bruger), som søger leverandør til sin dropshipping-webshop.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 07:29
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49

Der mangler et godt logo øverste der siger hvad siden omhandler

Få forummet i igang, start selv en del debat tråd hvad du viden og passion for .

Få familie og venner til at oprette sige 

Husk hav en vild passion i at få aktivitet på siden og kør hårdt på fra start og få langt en god grundlinje at det lykkes, til sidste køre det hele bare der ud ad .

Martin Thorborg har skrevet her nogle rigtig gode tips http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 14:35

Hej, Mikkel.
Først og fremmest: tusinde tak fordi du tog dig tid til at svare :-)

Det med logoet, har jeg bestemt at ordne til sidst, da jeg gerne lige vil have alt det andet på plads; indstillingerne mm. :-)
Jeg har hørt Martin Thorborgs podcast om hvordan man starter et godt debat-forum, og har selv taget udgangspunkt i hans "diskotek-eksempel", men jeg har på ingen måde fået mit forum bredt ud, da jeg gerne ville have ordnet alle de små indstillinger først :-)

Men tak for svaret. Det satte alligevel nogle nye tanker igang! Det kan jeg helt sikkert bruge til noget! :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)