Jeg ville gerne starte en hjemmeside. En hjemmeside hvor man kan tjekke aviser online. DVS. hvis jeg feks. kontaktede bilka, og spurgte dem om de kunne sætte deres avis ind på hjemmesidej. Så hver gang bilka fik en ny avis ville den blive sat ind på siden. Så kunne man oprette en bruger, og vælge hvilke aviser man ville modtage. Og så kunne man bare se alle aviser samlet ét sted.
Nogle der ved hvordan jeg skal komme igang. Og måske nogle der ville hjælpe?
Først og fremmest skal jeg finde et domæne. Med hensyn til det kunne det måske være e-modtager.dk. Og når hjemmesiden hedder e-modtager.dk er der et større udvalg af hvad man kan modtage. Så som aviser, nyhedsbreve osv osv.
eller også bare navnet e-aviserne.dk
Håber der er nogle der vil hjælpe med en god opstart!
Hvis du udelukkende tænker i tilbudsaviser, hvad dit indlæg tyder på. Så findes der allerede en hjemmeside som hedder http://www.tilbudsugen.dk/ . Der kan du søge i en masse forskellige tilbudsaviser fra den aktuelle uge.
Men ellers er modtager konceptet egentlig meget interessant, hvis man kunne søge ud fra interesser og se hvilke aviser og nyhedsbreve man kunne abbonnere på. Du skal nok bare finde en mere spændende indgangsvinkel på det end "bare" endnu et linkkatalog.
Derudover, så hvis du finder på domænenavne som du er mere eller mindre fastlagt på, så sørg for at registrere dem hurtigt, eller i hvert fald helst inden du nævner dem offentligt. Det sker alt for ofte at folk mister et godt domænenavn fordi andre har set det nævnt og været hurtigere ude.
Det lyder som om du bare skal starte en eller anden hjemmeside, bare for at gøre det - især nu, hvor din idé allerede er taget.
Hvis det absolut skal være business-orienteret, så synes jeg personligt at du skal have formet et koncept først, og en plan over hvordan og hvorledes dette skal lade sig gøre.
Hvis det simpelt bare et behovet for at beskæftige dig med noget, og gerne en hjemmeside, kan jeg anbefale dig at lave en blog til at starte med. Du får arbejdet lidt med nettet og eksperimenteret lidt det, og hvis du så senere får en lys idé kan du tage den derfra.
Det skal dog siges, at du har den skabertrang du nu engang har, er særdeles positivt. God vind fremover,