Hejsa, jeg har købt en smykkewebshop, og har fundet en række spændende brands. MEN der er en type smykker jeg ikke kan finde. Det er mellemprissegmentet - 1.000 til 3.000 for en halskæde/armbånd og primært materiale er Sterlingsølv (925) samt et materiale fra naturen. Her er mit spm - hvordan får man fat på en producent, hvis man er designer. Jeg er ikke designer, men har skitser og ideerne, men skal have dem produceret et eller andet sted. Hvad gør smykkedesignere, som ikke selv har produktion - hvordan finder man frem til nogen producenter som kan lave dem ud fra et designoplæg - alstå ligesom, når en tøjdesigner finder en fabrik i Kina som så producere tøjet. Der er altså tale om at det er MIT brand og design, men jeg skal have nogen til at producere dem - vi snakker små mængder i første omgang. Ved nogen her hvor jeg skal starte. |
Hej Stig
Interessant forespørgsel, da jeg og min partner også lige har etableret virksomhed inden for smykke branchen og har fået produceret smykker i udlandet, hvor vi netop er hjemkommet fra med en kollektion.
Vores plan er at etablere egen produktion i udlandet men får som sagt produceret på bestilling i øjeblikket ud fra vores egen design.
Vi mener at der kan være basis for et fælles samarbejde og du er velkommen til at kontakte os og evt. komme for at diskutere fremtidige fælles forretningsmuligher.
Når jeg skriver vi er det undertegnede (Lis Walker). Er 49 år og har været selvstændig de seneste 18 år inden for produktion af lim til papirkonverterings industrien. Har erhvervserfaring indenfor mange forskellige brancher også internationalt.
Min partner er Nordmand (Jayantha, 46 år oprindeligt fra Sri Lanka) og har boet 23 år i Norge og har erfaring indenfor smykke industrien og har stor erfaring med ædelstene. Taler flere sprog som er til stor fordel i vores fremtidige samarbejde.
Lad os høre fra dig hvis det har interesse.
Mvh. Lis Walker