Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress themes, start af virksomhed? Vil det gå?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg overvejde at starte noget indenfor wordpress themes en nordisk side ligesom www.elegantthemes.com bare inden for norden et sted hvor man kan købe themes og et forum hvor man så kan diskutere dem.

Hvor meget salg tror i der ville være her?

Og hvis nogle er med på ideen så mangler jeg en til at kode. :)

Det er et halvt stort projekt men hvis kvaliteten er iorden så håber jeg da på en rimelig indkomst?

Mvh. Daniel 

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:58

Hej Daniel

Markedet er stort, og elegantthemes - som du selv skriver - og themeforrest er nogle af de helt store. Det kunne være super med nogle flere af disse sider, dog skal du sikre dig at indholdet af themes ikke bliver alt for ens, ellers skal priserne i hvert fald være en anden. De fleste themes på themeforrest koster 30-35$, hvilket - synes jeg - er en rimelig pris for den kvalitet man får.

Hvis du kan få designere til at smide deres ting derind, skal du nok gøre noget ekstra, for ellers smider de dem på elegantthemes eller themeforrest.

"Keep it going"

Mvh.
Anders Helbo Sørensen 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 11:33

Jeg tænker også at markede er okay. Man kunne jo evt. få nogle til at oversætte. 

Jeg tænker også på den pris det er god og markede er lidt indtaget men hvis de er professionelle nok så tror jeg at det kan komme op at køre.

Hvis nogle er friske på ideen så mangler jeg stadig en til at kode temaeren?

Så pm hvis det er!  

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:32

Hej Daniel,

Der er bestemt et marked for WordPress-temaer. Mange køber teamer til deres portefølje eller blog, men da mange (også danskere) bruger Themeforest, hvor kvaliteten er enormt høj for de penge du giver ($30-$35 som Anders pointerer), så derfor kommer du ikke langt uden temaer i høj kvalitet.

Du kunne eventuelt tage kontakt til nogle af sælgerne på Themeforest og spørger om de er interesserede i at sælge nogle temaer på din side, hvis du oversætter dem til dansk. Det er bestemt ikke sikkert det er noget de er interesserede i, men det er forsøget værd.

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Du behøver fkatisk ikke en til at kode, der findes flere templates der er clones af themeforrest.net =)

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 16:29

Mange tak for svar! :)

Jeg vil helst gerne være uafhængig af templates, derfor vil jeg gerne have en der er super god til at kode. Og jeg vil helst gerne have noget selvstændigt. Så det er ikke fordi jeg ikke vil sælge deres temaer men jeg vil gerne lave mine egne fra bunden som jeg kunne sælge. :)

Jeg regner med samme kvalitet som de har eller bedre ;) men det kræver selvfølelig en del. De skal være 110% iorden.

Jeg ville super gerne have foreslag til nogle der kan kode hvis i kender eller vil være med i et sammerbejde, bare fyr løs!

Mvh. Daniel

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:28

Hej Daniel,

Hvis du gerne vil lave dem selv, så synes jeg helt klart, at du skal vælge at sælge dem igennem Themeforest. Du kan sagtens skabe din egen side til at sælge dem, og så linke din Køb-knap ind til Themeforest. 

Jeg er overbevist om, at det vil booste dit salg af temaer hvis du sælger igennem Themeforest. Jeg tror nok Envato 6% af det du tjener, men det er til at overleve, taget i betragtning af at siden besøges af flere tusinde om dagen.

Mvh. Nicolai.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 16:28

Jeg vil helt klart også sætte den op der. 

Men i starten vil jeg sætte en side op med de temaer der bliver lavet. 

F.eks opstille så der er.

Erhverv 

Blog

Galleri

Blog

Personlig 

osv

mit kæmpe problem er bare at finde en der koder. :)

Mvh Daniel 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:35

Hej Daniel

Tæt på, men jeg er faktisk igang med næsten det samme. Dog tilbyder jeg gratis temaer alle lavet af mig, her snakker vi Wordpress, Joomla og CSS templates - TryTheme.com btw..

Men jeg er ikke helt med og ikke for at træde dig over nogle som helst steder. Men hvis du skal have en der koder så laver han basalt 80% af alt. For dig kan et PDS laves om til Wordpress hurtigt koste 8.000 - Og her snakker vi flotte temaer.

Men synes du bare skal gå i krig og tror godt du kan få succes.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 18:37

Det kan godt være han laver 80% af temaet (mere eller mindre fysisk eller hvad man kan sige)

Men et professionel tema kræver mere end "bare" et flot design. Det kræver meget mere omtanke (hvor øjet følger hen, hvilke farver der skal bruge, målgrupper, effecter, mode, analyse, inspiration, fonter osv.) Det vil jeg ikke mene en koder skal bruge i så stort et omfang. 

Der skal helt klart nogle fede funktioner med og en system som kræver en del og jeg respekter personen som koder skal arbejde en del med at kode. Derfor så kunne jeg f.eks. sørge for papir arbejde og opdateringer og det jeg lige har skrevet. Men jeg syntes dog at man godt kan fordele det så ham der koder ikke skal få overkill.

Jeg vil hellere have 1 professionel tema som er gennemført, tænk igennem, analyseret end 10 som ikke har samme værdier som dem jeg gerne vil lave.

Jeg håber du forstår?

Hvis jeg skulle have en til at kode, så skulle det ikke være en som jeg betalte for at lave mit PSD dokument. Men en som gerne vil have et godt sammerarbejde med sådan en flink person som mig. ;) 

Vores indkomst kommer så fra de themes vi sælger. 

Vi behøver jo ikke at starte med at have en hjemmeside, men starte med at oploade themet på en af de sider som folk har været så flinke at skrive her i debatten. 

Mvh. Daniel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)