Jeg skal tage mig sammen og få valgt et proffesionelt system til udsendelse af mails. Jeg skal sende ud 1-2 gange om måneden til nyhedsgruppe på mellem 2-5.000 personer foreløbig. Afmelding / tilmelding automatisk Ingen reklamer ( end dem jeg selv vælger) i mailen Nemt at arbejde i :) Indsætte billeder mv. Hvordan med sikkerhed for at mailen ikke havner i spam/ og eller ser mærkelig ud hos modtager ?
|
Hvem bruger du til afsendelse af nyhedsmails - større grupper ?
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja - dem har jeg lige siddet og læst om - ser jo fint ud. Tænkte bare også om der var nogle der havde brugt det i praksis - eller erfaringer med andre systemer.
|
Vil også gerne anbefale Mailchimp.. Virker som den mest brugervenlige. |
Har brugt mailchimp en del og har altid været meget tilfreds. |
Af danske systemer kender jeg kun Ubivox. Det er så vidt jeg ved det de bruger på amino til deres nyhedsbreve. De bedste udenlandske services (eller dem der altid nævnes) er mailchimp som flere andre nævner, samt campaignmonitor. Selv foretrækker jeg også mailchimp |
Mvh Henrik Andersen
Du sender ALDRIG nyhedsbreve fra Outlook. Hvad så hvis der sker det den dag at du kommer til at sætte alle modtagerne i TIL feltet? Så spreder du en masse email adresser ud. Desuden så kan brugerne ikke tilmelde sig automatisk et nyhedsbrev hvis du bruger Outlook. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....