Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads søges Jan.2012 - Markedsføringsøkonom (Århus)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som sidste led i min uddannelse som markedsføringsøkonom på Erhvervsakademi Aarhus, skal jeg i praktik med efterfølgende udarbejdning af hovedopgave. I den forbindelse søger jeg derfor et praktikophold i perioden Januar 2012 og 3-4 måneder frem. Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udarbejdes, så de passer til behovene i jeres virksomhed

Hvorfor lige mig?

Lysten driver værket, og jeg har lysten til at blive en god markedsføringsøkonom. Jeg er ambitiøs og ønsker at få det bedste ud af mit praktik ophold, så jeg får et godt springbræt til at læse min bachelor og derefter kandidat i international markedsføring.

Hvad kan jeg?

Jeg kan hjælpe jer med at få mere viden omkring jeres kunder, konkurrenter, markeder, samarbejdspartnere etc. – dette giver jer bedre salg = bedre resultater.

Hjælpe jer med at få nye ideer, ny viden og ny vinkler – om bl.a. markedsføring, salg og logistik.

I vil få en til at hjælpe med at løse de daglige opgaver, og det koster jer ingen lønkroner.

Hvem er jeg?

I vil opdage, at jeg kaster mig ud i nye udfordringer med stort initiativ og engagement, at jeg passer arbejdstiderne og har meget humor. Jeg går ikke i baglås, når en opgave er svær at løse, men arbejder derimod med større drivkraft indtil opgaven er løst.

Det skal gerne være i Århus og omegn.

Hvis det skulle have interesse kan jeg kontaktes på andersaarup (at)  hotmail . com.

Mvh Anders Aarup

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)