Jeg har fået de 750 kr. af google. Nu ville jeg høre om der er nogen der vil købe dem? Jeg bruger ikke mere Google Adwords. |
Hvad skal du have for det
Jeg har fået de 750 kr. af google. Nu ville jeg høre om der er nogen der vil købe dem? Jeg bruger ikke mere Google Adwords. |
Der gives væk mange steder, men hvis du kan få penge for dem så hvorfor ikke. |
Du tænker formentlig på kuponerne á 450-650 kroner til nye annoncører? Den kupon der udbyes her er á 750 og derfor nok en af dem der sendes til annoncører der har været inaktive i en lang periode. Sidstnævnte kan bruges selvom kontoen er over 14 dage gammel, det kan førstnævnte ikke :) |
Hvor meget fik du for den? :-) Mvh David |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Vores virksomhed fik tilsendt 20 kuponer af 750 kr... :) Smed dem ud, da vi ikke lige vidste hvad vi skulle bruge dem på.. og de skulle bruges inden 30 dage. |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Har også fået én idag, til mit firma der er lukket. Ved du om man kan bruge den i en anden adwordskonto? |
Som du kan se af de andre kommentarer er der flere der har fået dem i flere forskellige størrelser. |
Hejsa Jeg fik også en på mail og har da lagt den ind så vi kører lidt Adwords, men om man kan bruge "andres" aner jeg ikke, men vil da gerne teste det hvis en sender mig en kode i PM, så prøver jeg da gerne at smide den ind på min Adwords konto. Det er jo gratis, så hvorfor ikke bruge det :) Best regards |