Jeg kunne godt tænke mig at have en bank til min virksomhed, og en bank til min privatøkonomi. Nu har jeg spurgt i et par banker, om de vil have mig som erhvervskunde, men de har alle betinget sig at jeg også skal være privatkunde hos dem. Jeg har ellers foreslået dem at jeg kunne starte uden nogen form for kreditaftale, da jeg i øjeblikket har en rimelig god likviditet, men det har ikke hjulpet noget. Det er ikke fordi det er altafgørende for mig at det kan lade sig gøre, men jeg er alligevel blevet noget nysgerrig efter om det er alle banker der har den politik. Foreløbig har jeg forhørt mig hos, Danske Bank, Bank Nordik og Sparekassen Østjylland. Så mit spørgsmål til jer er, er der nogen af jer der har forskellige banker til henholdsvis jeres privat- og firma økonomi? og hvis ja, hvordan er det så lykkedes jer at få det? og hvilke banker er det I har? Jeg har iøvrigt Sydbank som bank i øjeblikket |
Du kan vel bare blive privatkunde i to banker og så lave din erhvervskonto i den ene...