Jeg er også ved at starte op.. Iflg. told og moms, skal du kun ligge 25% i købsmoms i, som så også trækkes fra igen.. Så det går i nul! :) Transporten skal du jo selv sørge for, alt afhængig af hvad du vil smide i det - skal du jo også ligge det i varernes pris!
Min kæreste og jeg flyver afsted med kun det nødvendige også fylder kufferterne op (maks. 23 kg pr. kuffert - tjek flyselvskabet for priser for ekstra kilo!) så der kan være en del.. :) Ellers find en som du kan splejse med til fragt, hvis det er paller, vi snakker..
Skriv gerne til mig, på mail Joy-Hansen@Hotmail.com hvis du har andre spørgsmål eller om samarbejde.. :)
Det er rigtig dejligt at du også gerne vil dele din viden, men bare lige så du ikke kommer til at sidde og vente forgæves på et svar fra Charlotte vil jeg gøre dig opmærksom på at indlægget fra hende er ca. 2 år gammelt.
Undskyld at jeg blander mig med noget helt basalt i denne spændende tråd hvor jeg allerede har læst en masse nyttig info. Har et indskudt spørgsmål: Er der nogen som ved hvor man kan købe tøj til store piger engros? Er Paris et bud eller skal man til Tyskland eller Polen eller andet?