Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd hjemmefra når man er RKI-registreret?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal jeg ikke gøre mig til moralist, men hvis det ikke drejer sig om flere penge ville jeg mene at det var mere fornuftigt at få den gæld ud af verden og så vente lidt med din nye virksomhed. Hvis du har råd til at opbygge et varelager mod kontant betaling har du vel også råd til at betale den smule gæld? Det vil også give dig bedre kort på hånden når du starter, både rent moralsk men også overfor dine kommende leverandører.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:21
Der er ikke noget problem i at selvstændig med gæld i RKI. SKAT går ikke så højt op i hvor du skylder penge når det er så lidt.

Når din gæld er betalt, så skal kreditor få dig slettet fra RKI. Ellers vil der gå 5 år før du er slettet fra RKI (men derfor skal du betale gælden alligevel).

Hvis gælden kun er 5000, så få en afdragsordning med firmaet på 250 kr. Det er bedre end slet ikke at betale noget på det.

Ellers prøv at spørg i banken. Det kan være at du har en flink bankrådgiver der kan låne dig de 5000 så du kan få den gæld ud af verdenen. Livet er nemmere uden at være med i danmarks største forening ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:35
Jeg søgte engang information om det at stå i RKI og lån penge osv. Jeg fandt noget information på en side der hedder lånemulighed.dk hvor man både kunne læse om lån trods RKI og RKI sletning. Jeg ved ikke hvor seriøs den er men det er da et forsøg værd.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:55
Ja, et forsøg værd hvis så linkene virkede.....! ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)