Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her for meget?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En ven og jeg har tænkt lidt... Vi har jo siden youngTV.dk

Vi fik aldrig brugt siden til det vi ville så vi tænkte: Young Talent Version!

En side hvor vi er producere for nye unge musik talenter! Vi laver noget PR, og prøver at gøre dem små populære! Hvis det kan blive en realitet ville det være fedt? Men tror du det kunne være en ide? Hvad skulle vi gøre for at lave det?

- Mads

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:26

Jeg har ikke lige forstand på, om det vil kunne lade sig gøre.

Men jeg tænker, at det måske ikke er en god idé at lave sit iværksætteri udfra hvilket domæne, man ejer. Hvad interesserer I jer så meget for, at I bare ikke kan lade være med at lave det? Hvad vil I? Hvad brænder I for? Domæner kan man altid købe :-)

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:28

Synes måske også i hopper lidt for meget rundt, hvad blev der af affiliate marketing droppede i det?

Til topic så er jeg blank :P snak med en talent spejder..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:33

Mads:
En side hvor vi er producere for nye unge musik talenter! Vi laver noget PR, og prøver at gøre dem små populære!

Kan i producere musik - og har tilgang til al nødvendigt udstyr til det?

Musikvideo (som jo idag ikke har noget med video at gøre) kan i finde ide og producere?

Kender I nogen i branchen så i kan få kunder ind hurtigt?

Hvis ja til alle tre, så kan det nok lade sig gøre, men upcoming bands har generelt ingen penge, men vil gerne ha gratis hjælp selvfølgeligt måske mod andel i dækningen fra en senere musik udgivelse.

Det er i alle fald ikke lige noget med penge ind dag 1 eller 2 - der er flere rutinerede producenter af musik, og helt hvad i vil producere (via en web) er jeg nok ikke helt med på

vh

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:34

det med Affiliate er mest mig :) Jeg laver det meste med affiliate, er ved  at starte min egen facebook side hvor jeg vil starte det hele : http://www.facebook.com/dansendeditte?ref=ts#!/pages/Du-skal-bare-r%C3%B8re-ved-alt-var/218102398248592 Den er startet igår!

- Men Det er fordi en ven og jeg er måske ved at starte noget producer agtig noget op... Så, så vi jo lidt ligesom dig på YT og tænkte den tanke at du godt kunne være en vi kunne bruge? Det vi vil gøre hvis det er er at prøve at få de forskellige talenter lidt mere populære, når i så er populære ''sælger'' vi jer videre til de større producere hvis man kan sige det sådan... Men vi skal først lige se om det bliver til noget :) = det er det jeg skrev til en af dem vi har med af piger som gerne vil blive ''populære''

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:35

Vi skal heller ikke tjene noget på det for starten af...

Vi vil egentlig bare hjælpe unge talenter! Kender en masse unge talenter som godt kunne bruge noget hjælp!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:42

Mads:

Vi skal heller ikke tjene noget på det for starten af...

Vi vil egentlig bare hjælpe unge talenter! Kender en masse unge talenter som godt kunne bruge noget hjælp!

X factor og Talent fixer det, ikke en hjemmeside :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:49
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)