Hvad med og leje bord til iværksætter for 1/2 eller hele dag for rimlig penge(med wifi og printer osv.) .Er i gang med undersøge sammen her i KBH , man kan strix mange forskellige løsninger bare man er Iværksætter venlige .
Du kan forsøge dig med SMS markedsføring. Få folk til at tilmelde sig til dit SMS nyhedsbrev. Når vejret så er rigtig godt udenfor så send dem en SMS med at nu er der billige fadbamser hvis de kommer i badeshorts. Bland lidt tema ind i det, som en skriver. :-)
SMS virker rigtig godt fordi det er lige nu og her. Folk læser beskeden, som jeg skriver i min signatur.
Du kan gøre som en af vores kunder gør; du lejer en mediekode på 1220 eller 1277, kan f.eks. være cafe. Folk sender en SMS til 1220 med teksten "cafe Mike". Nu bliver de automatisk oprettet i din kontaktbog og du skal ikke foretage dig meget mere end at reklamere for den nye service. Du logger ind med dit brugernavn og kodeord på vores hjemmeside, vælger gruppen dine kunder bliver oprettet i, skriver beskeden, trykker send.
Det er mig der har tilladt mig at skrive din overskrift med "alm" skrift, - som Emil Kroer også har bemærket så virker det lidt anmasende at du kun skriver med store bogstaver, - det svarer til at du i "den virkelige verden" "råber"..;-)
Håber du finder svar på dit problem - held og lykke