Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget jeg burde vide? (dansested)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at jeg er arbejdsløs, hvor mine jobmuligheder ikke ser så gode ud. Så nu tænker jeg at tiden måske er inde til at gøre det, man altid har drømt om. I mit tilfælde at være organisator for et dansested/bar.

For at slippe for alt bøvl med det grundlæggende praktiske (alkoholtilladelse, lokale etc.), har jeg tænkt mig at spørge et allerede eksisterende bar/natklub.

Det som bekymre mig er hvordan jeg skal klare min "salgstale" til bestyreren, så jeg kan overbevise ham hvor fantastisk min ide er ;) For bestyreren skal jo give tilladelse til at aftenen skal være på min facon, og vurdere om det tiltrækker kunder og evt. lidt overfladisk ombygning i lokalet.

Så mit spørgsmål går på om denne ide er realistisk i forhold til det økonomiske. Hvor meget koster det at have et par bartender, en dørmand arbejdende en aften ca. kl20.00-03.00. Jeg tænker ikke præcise tal, men hvor lægger det sådan ca? Jeg tænker herpå om bestyreren er rede på at give ressourcer og er der andre ting jeg skal tænke på?

Det med at ombygge lokalet, tror jeg, at jeg venter med at spørge om.

Jeg ved heller ikke helt om spørgsmålet hører til i dette forum, men kom lige på det under en søgning på google.dk. Men man skal vel starte et sted... !!

Håber at få lidt kommentar :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)