Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aliababa og trust 3. År .. Kan man stole på virksomheden ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen
Jeh har via alibaba fundet ev virsomhed jeg kunne tænke mig handle med.

Desværre ønsker virsonheden at je betaler på forhånden.

Kan man via alibaba se hvem de har handlet med og hvad folk synes om dem ?

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

Hvis det er via Alibaba (Ikke alibaba express) er det som regel ikke muligt at se hvem de har handlet med.. Nogle virksomheder har dog referenceliste liggende på deres site, men det er ikke et krav fra portalens side. 

Generelt er mit indtryk af langt de fleste leverandører fundet gennem Alibaba er reelle nok set i forhold til det de producerer, men jeg må indrømme at det for alarmklokkerne til at ringe at de kræver du betaler på forhånd. En del-betaling eller escrow ville være mere normalt. (Nu ved jeg jo ikke hvad det er for en vare du har efterspurgt, men på de gængse varer ville det være min approach). 

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:51

Fenris:
men jeg må indrømme at det for alarmklokkerne til at ringe at de kræver du betaler på forhånd. En del-betaling eller escrow ville være mere normalt.

Kommer meget an på ordrens størrelse.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

Mikkel Andersen:

Fenris:
men jeg må indrømme at det for alarmklokkerne til at ringe at de kræver du betaler på forhånd. En del-betaling eller escrow ville være mere normalt.

Kommer meget an på ordrens størrelse.

Det er selvfølgelig rigtigt, jeg skulle have præciseret at ved større varemængder er det sådan jeg gør. (Tænkte det var vedrørende et større varelager, grundet den nævnte portal, og ikke express siden). 

Er det en vareprøve du skal have lavet eller andet mindre parti er det normalt at betale forud. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:55

Hejsa,

Gør det let for dig selv, bed dem om en trade reference i Europa eller noget som du kan kontakte og spørge....

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:03

hej,

hvis der er tale om noget af større værdi kan du vælge at få det tjekket af 3. part inden det forlader Kina? men igen, er det en enkelt sample, ville jeg ikke betænke mig. ved en produktion havde jeg ikke accepteret.

spørg endelig igen

heidi

hla@plus7.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)