I den forbindelse vil jeg rigtig gerne have kul under en masse interview, jeg skal bruge: * "Gamle hunde" der har været i IT Branchen siden det hed "Datamaskiner", "Hulkort" og mænd med hvide kitler og langt skæg. * Projektledere (gerne både oldschool og new-age, og ikke nødvendigvis beskæftiget med projektledelse i øjeblikket) * Udviklere (som heller ikke behøver at være beskæftiet med udvikling generelt) * Direktører, øverste ledelse m.m. Hvis der er andre personer der mener de har nogle guldkorn at dele ud mht projektledelse vil jeg _meget_ gerne høre fra dem. Hvis i smider jeres kontaktinfo her eller i en pm vil jeg snakke med jer en af gangen og aftale hvordan det gøres smartere. Jeg kvitere med en printet udgave af rapporten til alle der hjælper mig. / Mikkel |
Hjælp til hovedopgave søges.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg har været med siden EDB var hype, og har prøvet at lave papirsflyver at stregkode kort – det var de dog bedst til ;) Jeg har arbejdet som freelancer de sidste 8 år, og har været med i alle faser af (IT)produkt udvikling. Alt fra; analyse, udvikling, integration, test, performance/scalability, deployment, firedrills, projektledelse og kvalitetsstyring (af produktet) – er sikker på at jeg har hele pladen fuld i buzzword bingo ;) Jeg er primært praktikeren, har ikke lige nogen projektleder uddannelse – andet end alle de bitre erfaringer som kommer i forbindelse med IT. Har oplevet mange projektmodeller, hvoraf der stadig kommer en lind strøm, men >>one size fits all<< har aldrig fungeret... Har sendt en PM |
Jeg har nu små 20 der er med, alt fra Direktører til Kabelrotter ;) Men vil stadig gerne have flere. / Mikkel |
telebranchens indflydelse i forbindelse med IT-virksomheder, så sig til. |
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)