Start med at tage screenshots og evt. gemme offline-versioner af tyvens side.
Derefter kan du jo så overveje om du vil kræve erstatning eller bede pænt om at få det fjernet. Jeg mener Kristian Holte fra Simply Law (bruger herinde) gør i den slags sager.
Jeg har taget screenshots af alt hvad der kan tages screenshots af. Spørgsmålet er bare, om i vil anbefale at jeg sender en regning til ham for overtrædelse af loven, eller skriver til ham omkring det :-)
Tror du fik svaret tidligere, at hvis det ikke er det helt store så brug din energi på noget andet, men skriv i hvert fald til dem at de skal fjerne det og hvis det ikke sker, vil du gå videre med sagen.
Din tid er penge, så hvor mange penge vil du bruge på det?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Tror du fik svaret tidligere, at hvis det ikke er det helt store så brug din energi på noget andet, men skriv i hvert fald til dem at de skal fjerne det og hvis det ikke sker, vil du gå videre med sagen.
Din tid er penge, så hvor mange penge vil du bruge på det?
Du kan evt. også vurdere om der er tale om et hobbyprojekt, hvor de måske ikke har tjent noget på det - eller om det er prof' mennesker som står bag, der rent faktisk godt ved de har gjort noget forkert.
Hvis der er tale om sidstnævnte ville jeg sende en regning!
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?