|
Hej allesammen!!! Jeg vil været utrolig taknemmelig, hvis nogle kunne været i stand til at svar på nogle af spårgesmål til mig. Jeg har planer om at starte mit ejne tøj firma, tøj skal produceres i udlandet hvor jeg er selv kommer fra. Design, mønstre, produktion af tøj, stoffer og budget har jeg styret på man resten som jeg skal nu tages af ved jeg intet om. Jeg har idee om hvordan min logo skal se ud, har også en grafiker som skal hjælper mig med at gøre den værdig. Problemem er, at jeg ved det ikke om jeg må hedder sådan som jeg gerne vil, ( mit logo) og hvor kan jeg få tilladelse til det? Er det mulig at man selv undersøger det, hvor henne? Hvis mit tøj skal været i den beste kvalitet, skal de testet, hvor henne og hvem give mærke og tilladelse at det er en tip top kvalitet. Skal man have beskyttet mærke og hvis man ikke godkendt for at have beskyttet mærke har man ret til at klage over at eventualt andre senere hedder det samme. Jeg fik at ved at dt koster 2300 for at have ret til at kun dit firma må have den logo og hddr sådan. Kan jeg starte en lille produktion og ikke været beskyttet mærke for jeg syntes at det er mange penge for mig lige nu 2300 kr som det koster, man senere hvor jeg har solgt lidt fra min første kollektion eventualt investeret i det. Er der nogle som kunne svar på de her spårgesmål, kunne bidrage til en fantastisk dag for mig:) og på forhånd tusind tak:) |
Tøj produktion
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem