Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor er det bedst at købe en webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er på jagt efter en billige løsning for at lave en webshop men har bare lidt svært ved at find ude af hvor jeg skal købe den hen . jeg var ind på freelancer.com men er det smart at brug folk fra udlandet til at lav en ,,, ? eller der det bedst at brug en dansk firma ?  

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 10:17

Hej mons

Der er mange sild i tønnen på freelancer og ikke altid du finder en kvalificeret person til dit job, så at overlade sit webshop projekt til udlandet er noget af en beslutning.

Kan du sende mig dine krav til webshoppen til ek@partnerdesign.dk så kan jeg sende dig et tilbud på en køreklar Magento webshop med unikt design Smile 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:25

Hej Mons,

Der findes utallige af firmaer, der kan hjælpe dig. Nogle er bedre end andre. Der er masser af muligheder for at få et godt tilbud her på Amino, så vær' åben over for dem.

Du er meget velkommen til at kigge ind hos Wimbo.dk.

Hvis du vil læse mere om WebShop, så kig her.

Mvh. Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 15:12

Hej Mons.

Du er nok nødt til at være lidt mere konkret omkring dit behov og budget, hvis du vil have kvalificerede svar på dit spørgsmål.

Du kan købe webshops til 500 kroner, 15.000 kroner og 5 millioner kroner.

Webshops til 500 kroner er sjældent gode (med mindre vi snakker månedlig betaling på fx. 500 kroner til DanDomain).

Webshops til 15.000 kan være rigtig dårlige eller rigtig gode (afhænger af hvad og hos hvem du køber).

Webshops til 5 millioner kan være en rigtig god investering, hvis du har store ambitioner.

Mvh Troels.

Emil Kroer:
Kan du sende mig dine krav til webshoppen til ek@partnerdesign.dk så kan jeg sende dig et tilbud på en køreklar Magento webshop med unikt design

Et godt råd - hvis man vil sælge websites til andre, så er det ofte en fordel at have et selv Wink

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 15:16

Troels Kjems:
Et godt råd - hvis man vil sælge websites til andre, så er det ofte en fordel at have et selv

Åbner om et par dage Smile men godt du lige kom med sådan et fantastisk godt råd. Ironi kan forekomme 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Aug 11
Skrevet kl. 15:18

tak for din svar 

jeg må heller side ned og find ude af hvad er bedst for mig .. nu er jeg igang med at prøve nogen demoshop og se om det er noget jeg kan brug første omgang men forhåbelige finder det rigtige snart ,,  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Aug 11
Skrevet kl. 17:05

hej 

flot side du har ,,, håber det hele kommer til at køre som det skal .. held og lykke med det hele  Wink

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)