Beklager jeg brød ind i tråden. |
JOOST DO IT! - Først til mølle får..
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
God fornøjelse til de heldige! |
Takker mange gange på forhånd, den invite har jeg godt nok ledt længe efter :-) |
// Jesper Skov
Apropos Spamfilter... så har jeg lige afinstalleret min Spamfighter i Microsoft Outlook (bruger primært G-mail til håndtering - deres spamfilter er semi ok) - i samme øjeblik Spamfighter var pillet ned, så modtager jeg masser af spam mails som normalt plejer at blive slugt at TDCs filter... har en ide om at det sagtens kan være et lille trick fra SF; at man lige sender en røvfuld spam-mails efter af-installering, så man lige i et øjebliks svaghed overvejer om det nu var det rigtige man gjorde..hehe! (det var sådan noget jeg kunne finde på - guilty as charge). MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg er ked af det, men du er lige et split sekund forsent på den. Jeg skal nok have dig i tankerne hvis der bliver flere tokens uddelt. //whatever |
Nogen der har nogen invite. så send da gerne til Madswesterling@mail.dk Så bliver jeg glad : D |
Mangler lige lidt Joost hjælp. Jeg fik en invite til Joost, og instalerede programmer på min pc. Da jeg så skulle oprette en konto, skrev den at min E-mail ikke havde fået en invite. Og jeg chekkede min mail igen, og der vare en invite for en person Hvad kan jeg gøre. Gør jeg det måske forkert ? Mvh mads |
Hvis der stadig er folk der vil inviteres til Joost, kan de bare hopper over i denne tråd http://www.amino.dk/view.asp?topicID=15298 hvor alle interesserede kan få sig en joost invite. Så det.... |