Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle , inden jeg går igang med at redesign af hjemmeside, vil jeg hører Jeres meninger om den nuværende side, derfor søger jeg nogle test personer der kan skrive lidt om design / Brugervenlighed / navigation på siden. 

I må meget gerne sende mig en PB med jeres email , så sender jeg spørgsmål + adressen til hjemmesiden. 

i

Jeg takker på forhånd :D

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej!

Den her tråd kan lige så godt slettes, hvis du ikke lægger linket ud. Til gengæld vil jeg - og sikkert også en masse andre - gerne give konstruktive forslag til ændringer, hvis du smider en url.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ilhan ünsal:

I må meget gerne sende mig en PB med jeres email , så sender jeg spørgsmål + adressen til hjemmesiden. 

Hvis du giver et link, så får du nok langt mere succes med din tests, med mindre du altså er ude i at du ønsker private brugertests mod betaling.
Amino er opbygget som et fællesskab hvor man deler og hjælper hinanden offentlig. Det er drivkraften bag sådan et community :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:56

Ja venner i har ret , derfor smider jeg lige adressen op. 

Det skal lige siges at det er denne hjemmeside der skal redesignes, jeg vælger at lave en test på dette design, da jeg i mit projekt vil argumentere for hvorfor der er grund til en ny hjemmeside (hvis der er dette), jeg vil argumentere for valg og fravalg, samt idé til hvad man kunne lave på den nye side, så den bliver attraktiv for målgruppen.  

www.cafepyramiden.dk

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:04

Jeg gik faktisk i gang med at svare på svare på din pb, men nu får du så feedbacken i tråden i stedet for.

Først og fremmest vil jeg ikke anbefale at lave et totalt redesign af siden. Der kunne være en anelse større spil i farvevalget, men det nuværende fungerer også ganske fint. Helt overordnet er jeg fuldstændig tosset med, at i har valgt at holde det hele på 1 side. Det er overskueligt, og jeg får leveret alle relevante oplysninger med det samme. Ikke noget med at skulle klikke rundt på 7 forskellige undersider.

Umiddelbart synes jeg ikke, at kommentarsektionen (ris og ros) bidrager med noget, men hvis i ønsker at beholde den, bør i som minimum svare på de negative kommentarer. Stjernerne på den fremhævede kommentar bør virkelig være i en anden farve end baggrundsfarven. Min første indskydelse var, at han havde givet 0/5 stjerner.

Jeg foretrækker at få vist hele menukortet uden at skulle vælge kategori, men sådan som det er nu, fungerer udmærket. Det er fantastisk, at i har skrevet menukortet ind, og det ikke bare ligger til download som en PDF-fil.

Det er efter min opfattelse (jeg vil meget gerne høre, hvis du er af en anden opfattelse) mindre vigtigt med visning af betalingskort. Ryk dem ud i kolonnen til venstre, og flyt menukortet længere op på siden. Det er trods alt vigtigere :)

Billedgalleriet er fint, men det irriterer mig lidt, at jeg skal vente på at slide-effekten er færdig, før jeg kan få vist det næste billede. Som bruger kan jeg ikke gå de 10 billeder i gennem på under 35 sekunder - det er for lang tid.

I har elite-smiley'en - brug den!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)