Jeg gik faktisk i gang med at svare på svare på din pb, men nu får du så feedbacken i tråden i stedet for.
Først og fremmest vil jeg ikke anbefale at lave et totalt redesign af siden. Der kunne være en anelse større spil i farvevalget, men det nuværende fungerer også ganske fint. Helt overordnet er jeg fuldstændig tosset med, at i har valgt at holde det hele på 1 side. Det er overskueligt, og jeg får leveret alle relevante oplysninger med det samme. Ikke noget med at skulle klikke rundt på 7 forskellige undersider.
Umiddelbart synes jeg ikke, at kommentarsektionen (ris og ros) bidrager med noget, men hvis i ønsker at beholde den, bør i som minimum svare på de negative kommentarer. Stjernerne på den fremhævede kommentar bør virkelig være i en anden farve end baggrundsfarven. Min første indskydelse var, at han havde givet 0/5 stjerner.
Jeg foretrækker at få vist hele menukortet uden at skulle vælge kategori, men sådan som det er nu, fungerer udmærket. Det er fantastisk, at i har skrevet menukortet ind, og det ikke bare ligger til download som en PDF-fil.
Det er efter min opfattelse (jeg vil meget gerne høre, hvis du er af en anden opfattelse) mindre vigtigt med visning af betalingskort. Ryk dem ud i kolonnen til venstre, og flyt menukortet længere op på siden. Det er trods alt vigtigere :)
Billedgalleriet er fint, men det irriterer mig lidt, at jeg skal vente på at slide-effekten er færdig, før jeg kan få vist det næste billede. Som bruger kan jeg ikke gå de 10 billeder i gennem på under 35 sekunder - det er for lang tid.
I har elite-smiley'en - brug den!