Jeg ønsker at starte en fysisk butik op, med salg af restpartier, kollektionsprøver og 2 sortering. Det skal være til både kvinder, mænd og børn. Når jeg skriver mærketøj, kan det være alt fra Vero Moda - Rütme eller lign. En butik hvor man kan få de lækre ting, til mindre penge. Jeg bor i udkantsdanmark, og her vil folk ikke give så meget for tingene, samt der er langt til mærkevare butikkerne. Så tænker det er en god idé at starte sådan en butik op. Hvis folk kender til Tøjgården, som bl.a. ligger i Farum, Hillerød og Gladsaxe, så er det sådan en slags butik jeg tænker på. MEN....... mine spørgsmål er mangfoldige. Her er et par stykker af dem.
Har været i butik i mange år, men har mest oplevet at sælgerne af tøjet kommer og "tilbyder" sig selv og deres tøj. Men her er det jo lidt en anden boldgade, og er sgu lidt i tvivl om hvordan JEG får fat i de varer jeg gerne vil sælge :) Alle sælgere og alle med gode råd, gode idéer, og kontruktiv kritik er velkomne til at skrive til mig. På forhånd tak.
|
Hej mette ..
Jeg har et firma som sælger restpartier alt slaks tøj og sko ...
jeg har et nr der hedder 21995121...