Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla, eller......?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Jeg taler af erfaring når jeg siger, at du kommer til at løbe panden mod en mur MANGE gange, hvis du forventer, at det hele skal spille fra dag ét. ;-)

Exactly :-)

Ditto er det helt rigtigt set at prioriteringen altid bør være Indhold først (herunder seo optimering af indholdet og metadata for siderne). Brug tid på dette - det betaler sig!

Det visuelle er selvsagt lige så vigtigt - og ditto en ting som logo da det både bruges on og offline og det ideelt set skal opsummere din identitet på en klar og appellerende facon. Det grafiske kan jo evt iværksættes samtidig af trediepart, hvis du har en nogenlund vision du kan formulere. Så du kan fokusere på indholdet (eller vice versa).

Men som du beskriver det og at dømme ud fra trådforløbet er det noget du laver på hobbybasis, og så er det bedste råd at være mentalt forberedt på at det tager tid. Af en eller anden grund tror folk altid at man 'lige smider noget online' op 0,5 - men det er sælgersnak - realiteten er, at ting tager tid - ISÆR når du kører hele molevitten som et DIY projekt!

God vind med det hele - og god weekend til jer alle! :-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Alt det du har nævnt indtil videre, er ren styling, og du kommer ikke til at finde en template, der har det hele. Det roterende logo kan sagtens sættes ind efterfølgende - eller du kan f.eks. starte med en "statisk" fjerbold, og så kan den blive til flash hen ad vejen.

Hej Allan

Ja det har du selvfølgelig ret i. Jeg sidder også og laver tekst til min side. Meget af det foregår med pen og papir. Så jeg kan lægge det fra mig, vende tilbage til det senere, for så at få et frisk syn på det igen.

Men jeg tror at jeg vil følge dit råd. Få lavet en statisk hjemmeside (jeg kan være tilfreds med nu) for så at rette den til senere. Den skal selvfølgelig være både SEO venlig og brugervenlig. Men der VED jeg, at jeg kan få hjælp herinde. Hvilket jeg sætter kæmpe stor pris på.

/Daniel

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nygaard Pedersen:

Men som du beskriver det og at dømme ud fra trådforløbet er det noget du laver på hobbybasis, og så er det bedste råd at være mentalt forberedt på at det tager tid. Af en eller anden grund tror folk altid at man 'lige smider noget online' op 0,5 - men det er sælgersnak - realiteten er, at ting tager tid - ISÆR når du kører hele molevitten som et DIY projekt!

Hej Mads.

Hobby-projekt... tjaa lige nu er det nok. Men da jeg fik en søn for 3 måneder siden, og skal have det økonomiske til at løbe rundt. Så kræver det, at jeg arbejder og VED at der kommer nogle penge ind HVER måned. Så derfor bliver mit projekt måske ikke knoklet igennem hver eneste dag. Men det er hele tiden i mine tanker. Ser jeg noget, hører jeg en lille ting som jeg kan bruge, notere jeg det med det samme så det ikke går tabt.

Det er selvfølgelig planen, at når jeg får det hele op at køre, og jeg kan se at der kommer nogle kr. i kassen. Så er det min plan at stoppe mit reele arbejde, for at koncentrere mig 110% omkring dette projekt.

Generelt bruger jeg nok meget tid på at forberede mig, netop for at lave et godt stykke arbejde fra start af. Det er jeg opdraget til igennem nogle af mine tidl. erhverv. Jeg er derfor også udemærket klar over at man ikke kan lave en hjemmeside på 0,5. Men jeg har heller ikke sat en deadline for hvornår jeg går i luften med siden. Det jeg ved er, at siden skal IKKE være midelmådig, når der skal gives feedback herinde fra. Ved hvordan jeg selv har kommenteret på andres sider, og det forpligter Smile

Men mange tak for din feedback, den tager jeg helt sikkert til mig.

God weekend til dig, og mange tak

/Daniel

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)