Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement på sokker

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indbygget en funktion, så man nu kan bestille abonnement på sokker. Tekster, tegnsætning, abonnementbetingelser skal rettes for fejl (det er jeg klar over). 

Hvad synes i om det? Fungere det ?

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:50

Jeg ville personligt ikke tilmelde mig et abonnement første gang jeg købte, derfor vil jeg foreslå dig at du lader kunderne oprette sig som brugere og når de har købt første gang så kunne det være en god ide at man blev gjort opmærksom på at det er muligt at bestille på abonnement.

Hvis det fungere sådan så tror jeg godt det kan lade sig gøre.

Håber du forstår hvad jeg mener:)

Ellers så spørg lige

Held og lykke med det, det skal nok gå godt for dig, du er jo rimelig skarp på området såvidt jeg forstår :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:52

Casper Schneidereit:

Jeg har indbygget en funktion, så man nu kan bestille abonnement på sokker. Tekster, tegnsætning, abonnementbetingelser skal rettes for fejl (det er jeg klar over). 

Hvad synes i om det? Fungere det ?

Min afdøde onkeli Stockholm havde abonnement på sokker, så det skal der nok være nogen der vil. Men vi første indtryk var, uden at jeg dog har belæg for prisnivauet, at det forekom mig dyrt.

Men det skyldes muligvis at jeg f.s.a. sokker går efter pris og ikke kvalitet, da de efter vask alligevel blandes med de 4-500 andre sokker der ikke er parret i skuffen :)

Hvornår starter du nyeunderbukser.dk?

Eller nye-tshirts.dk til lavpris?

/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:57

Jeg kan godt følge dig. Men jeg vil aldrig lave brugeroprettelse i min webshop, det vil simpelthen tabe for mange i bestillingen. Men det er rigtigt -  det ligger ikke lige til højre benet, og gå ind og bruge 500 kr på at abonnement.

Det jeg har planlagt, er at opsætte en action mail som kommer minimum 14 dage efter en "normal" bestilling, lige efter lønningsdag, hvor jeg vil gøre kunden opmærksom på dette tiltag.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:01

Nu går jeg lidt og roder med hvilket værdier skal være standard. Der var en lille fejl så du har fået oplyst prisen for 30 sokker, men visningsfelterne stod til 20 sokker (10 x 2). Men jeg sætter den nok på 12 par x 2 leveringer som standard.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:04

Casper Schneidereit:

Nu går jeg lidt og roder med hvilket værdier skal være standard. Der var en lille fejl så du har fået oplyst prisen for 30 sokker, men visningsfelterne stod til 20 sokker (10 x 2). Men jeg sætter den nok på 12 par x 2 leveringer som standard.

Uden at kunne sige det med sikkerhed, så ville jeg tror at kvartalsvis levering og dermed "lavere" abonnementspirs ville være mere "spiselig"

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:06

... og jeg vil da ikke udelukke der kan komme flere af den slags shops :-). 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:07

Det er naturligvis noget jeg kan teste. Har sat den til 12 par x 2 gange om året. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:09

Casper Schneidereit:

Jeg kan godt følge dig. Men jeg vil aldrig lave brugeroprettelse i min webshop, det vil simpelthen tabe for mange i bestillingen. Men det er rigtigt -  det ligger ikke lige til højre benet, og gå ind og bruge 500 kr på at abonnement.

Det jeg har planlagt, er at opsætte en action mail som kommer minimum 14 dage efter en "normal" bestilling, lige efter lønningsdag, hvor jeg vil gøre kunden opmærksom på dette tiltag.

Arh super, det havde jeg slet ikke tænkt på, det skulle jo være lige så godt som mit forslag hvis ikke noget bedre. Hvis du ved hvor længe sokkerne i snit holder og så kunne du jo gøre sådan at hvis en kunde havde bestilt 10 par sokker og du vurdere de holder i 4 måneder så kunne personen få en ekstra mail efter 3 måneder så de lige bliver mindet om dette igen.

Personligt så tror jeg dette vil virke godt da man står og skal købe nye sokker igen der.

Held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:12

Casper Schneidereit:

Det er naturligvis noget jeg kan teste. Har sat den til 12 par x 2 gange om året. 

Overså helt drop down menuen, sry... det er sq da cool hehe

Men er med på nu hvad du mener - jeg ville dog nok skrive stk. prisen pr. sok... altså KUN 21,88 per sok du sparer ialt 1xx,00

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)