Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Annoncer und so weiter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Idag var jeg ude og gøre det jeg elsker! Fiske!

- Mens jeg så stod der med min fiskestang i total stilhed kl 06.00 om morgenen, fik jeg tid til at tænke i den stilhed der nu var!

Så kom jeg på den tanke at der var det der hed Facebook Annoncer og så videre... Men jeg har aldrig rigtig fundet ud af hvordan det var skruet sammen! Så, det jeg godt kunne tænke var om nogle herinde kunne fortælle mig hvordan de forskellige folk lidt ligesom Simon Mørch tjener de penge på facebook annoncer, eller bare de sociale medier... Men kunne nogle gide og bruge lidt tid på at fortælle mig det, for ville utroligt gerne lære ''starts'' delen af det... Gerne nogle links, har googlet lidt men forstod ikke det jeg fandt som sådan!

- Mads

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:18
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:03

Slet ingen der ved noget :o?

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:03

Hej Mads.

Et eksempel på, hvordan du kan tjene penge på facebook:

Lav en facebook page om et område, som du ved noget om og som du kan tjene penge på (f.eks. lystfiskeri). Find din niche og hold fast. Link dine facebook annoncer til din facebook page, sæt den op som en landing page hvor du indsamler folks navne og emails, hvorefter de modtager en gratis "gave" som har relevans inden for din niche og som er værdifuld/attraktiv for din målgruppe.

Du opbygger hermed en email liste, som du kan sende nyhedsbreve og email blasts til og anbefale gode relevante produkter, som de kan købe online og du tjener penge.

Derudover har du links til din hjemmeside/blog, hvor du også giver folk en masse fed info, relevante og værdifulde idéer, tips, tricks og ind i mellem forslag til produkter, som folk kan købe og du tjener penge. På dit website kan du have bannere med links til produkter, som du kan tjene penge på - enten dine egne produkter eller andres produkter, hvor du modtager en provision for at sælge dem.

Sociale medier generelt bruger du på at vise folk hvem du er og hvad du ved inden for din niche - etablér dig som ekspert og folk vil tjekke dig ud og klikke på dine links.

Blot en lille flig af de muligheder, du har med internettet. Prøv at kigge lidt på http://warriorforum.com som er et forum om internet marketing, hvor du kan hente en masse inspiration. Jeg så forleden et link på warriorforum til en gratis rapport om, hvordan du kan tjene penge på facebook, apropos.

Håber det hjalp lidt.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 07:07

Rigtig mange tak! Kunne man ikke os bare købe Annoncer, og putte links ind fra reklamer af? Altså ads? Fordi hvis jeg nu blev partner med IQmedier, kunne jeg så bruge nogle af deres links? For ved ikke helt endnu hvad for en gruppe det skulle være :)

- Men tak for svaret!

Flere?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:14

Du ville formentlig bruge flere penge på facebook annoncer end du ville modtage fra iqmedier... Der er også den mulighed, at hvis du kan oprette en facebook-side som vokser sig stor. Så opretter du en fane der f.eks kunne hedde "Konkurrencer" så indsætter du et banner med en af iqmediers konkurrencer. I en status fra siden skriver du så at de nu har mulighed for at vinde f.eks. en rejse under fanen "konkurrencer" de deltager, og du modtager penge fra iqmedier.

- Alexander

Hvis du har andre spørgsmål fremover indenfor affiliate marketing, og facebook. Kan du kontakte mig på min her:

Min Facebook
Min Google+
Min Twitter
Molia.dk (ikke endnu)
Amino

Held og lykke 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)