Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvsændig indretningskonsulent. Har du været der?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en sprudlende Quinde som efter mange års lønmodtagers karriere, har besluttet mig for at slå mig ned som selvstændig indretningskonsulent. Jeg er ved at have website og brochure på plads, men har brug for at høre fra nogen der måske har erfaring med lignende virksomhed, om du har nogen tips til at få det markedsført og om du har kunnet leve af det.

Jeg mener der burde være et marked for det, men det er jo vigtigt at komme ud med budskabet, og til det rigtige marked.

Har du nogen tips eller ideer vil jeg være meget taknemlig :-)

Katja 

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:23
Da jeg solgte hus havde ejendomsmægleren en indretningsarkitekt tilknyttet, man gratis kunne benytte sig af i håb om at man så hurtigere kunne få solgt huset/lejligheden. (ala tv programmet "helt solgt"). Så måske var det en ide at kontakte en ejendomsmægler kæde.

Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 23:48
Tak for dit svar. Jeg havde tænkt mig at starte hos ejendomsmæglerne, så det er kun fedt at høre at du har hørt at der er flere der gør det. Tak for din respons. :-) 
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:48
Dato: 05-04-2007 23:47:57 Forfatter: Katja Tak for dit svar. Jeg havde tænkt mig at starte hos ejendomsmæglerne, så det er kun fedt at høre at du har hørt at der er flere der gør det. Tak for din respons. :-)

Ellers må du ud og stemme dørklokker i de lidt mere eksklusive villakvartere.. ;-)
Spøg til side (eller var det?) - så vil enhver mulighed for at blive en del af lokale netværk gavne din forretning - der findes flere typer netværk hvor netværkets fornemste opgave er at fremme hinandens forretning... kender du www.JCI.dk - evt. kender nogen som er medlemmer? - eller hvad med andre lignende lokale tiltag...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:00
Hvilken baggrund, erfaring og referencer har du inden for faget?

Det vil være de naturlige spørgsmål, som dine potentielle kunder vil stille.

Mvh, Christian

Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 11:23
Hej Christian,

Tak for din respons. Det er godt at få så mange input som muligt, inden det bliver luftbåren :-)

Og ja selvølgelig vil nogle kunder gerne vide om man har belæg for at kunne det man påstår, og det vil jeg have forberedt så godt som muligt inden. Jeg lægger en del billeder på min website, så man kan se hvad jeg har lavet, og forskellige eksempler på hvad man gøre med få virkemidler og uden at man behøver at skulle betale en herregård :-)

Derudover vil jeg selvfølgelig fortælle kunden hvor mange år jeg har gjort det her, og hvad jeg kan tilbyde.

Tak for dit indlæg.

Katja

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:42

jeg har arbejdet som direktør i møbelbranchen i 16 år - med salg til virksomheder / projektsalg mm.

mit råd til dig ville være at besøge Scandinavian Trade Mart på toppen af Bella cEnter, for der at tale med nogle udstillere om deres brug af selvstændige i dit fagområde.

Der er også en del forhandlere af møbler / kontor indretning som du vil kunne få som kunder.

Alternativt kan du være støtte til en indretnings arkitekt som har for mange opgaver, det tror jeg er en god måde at få en forretning op at stå på

Med venlig hilsen

Steen Hoffmann

6069 9053

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)