Hej alle Amino'er ! Jeg har før skrevet herind og fået rigtig gode svar håber på nogle flere. Jeg er ny herinde så kan godt være jeg ikke lige kan følge helt med. Mit spørgsmål er et erhverv i Viborg i et villakvater som ligger på et hjørne af 2 krydsne villaveje det er et stort villakvater hvor der folkeskole, bilforhandlere og små virksomheder i nærheden, og et stort areal af lejligheder. Lige nu er erhvervet et solcenter fra tidligere ejer. det har egen parkering og er 86kvm. Jeg har snakket med 2 naboer i området de savner noget nærkøb eller købmand / kiosk. Det lyder også rigtig godt som en lokal kiosk, jeg er bare bange for man ikke kan leve af det Lidl ligger 1.4 km derfra og bilka 2 km derfra, men man kan måske tjene på at åbne tidligt morgen tilbud, og lukke sent ? Mit spørgsmål Hvad skal man åbne af virksomhed ?? 86kvm erhverv med egen parkering til 3-4 biler meget synlig placering, ingen husleje. |
Kioskbranchen er enormt hård i dag. De er virkelig presset på marginer på deres kerneprodukter, så du skal tænke dig godt om, hvis du vil ind i den branche. Måske du kan hente noget inspiration ved at kigge lidt nærmere på nogle af disse startvejledninger:
Tag endelig fat i mig hvis du har brug for noget mere sparring!
http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk/startvejledninger