Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed i villakvater - God id'e eller drop det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er !

Jeg har før skrevet herind og fået rigtig gode svar håber på nogle flere. Jeg er ny herinde så kan godt være jeg ikke lige kan følge helt med.

Mit spørgsmål er et erhverv i Viborg i et villakvater som ligger på et hjørne af 2 krydsne villaveje det er et stort villakvater hvor der folkeskole, bilforhandlere og små virksomheder i nærheden, og et stort areal af lejligheder. Lige nu er erhvervet et solcenter fra tidligere ejer. det har egen parkering og er 86kvm. Jeg har snakket med 2 naboer i området de savner noget nærkøb eller købmand / kiosk. Det lyder også rigtig godt som en lokal kiosk, jeg er bare bange for man ikke kan leve af det Lidl ligger 1.4 km derfra og bilka 2 km derfra, men man kan måske tjene på at åbne tidligt morgen tilbud, og lukke sent ?

Mit spørgsmål Hvad skal man åbne af virksomhed ?? 86kvm erhverv med egen parkering til 3-4 biler meget synlig placering, ingen husleje.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 19:44

Kioskbranchen er enormt hård i dag. De er virkelig presset på marginer på deres kerneprodukter, så du skal tænke dig godt om, hvis du vil ind i den branche. Måske du kan hente noget inspiration ved at kigge lidt nærmere på nogle af disse startvejledninger:

Tag endelig fat i mig hvis du har brug for noget mere sparring!
http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk/startvejledninger 

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:01

Hej Jonathan

Tak for svaret. Jeg er godt klar over at der er stor konkurrence, men mon ikke man kan konkurrer mod dem lidt med smarte påfund. Tænker på lokal grønthandel ala minimarked ( Morgentilbud med brød og rundstk. osv. økologisk grønt og frugt fra landmand og ellers åbent til sent nat som kiosk hvor man kan købe sine smøger, kaffe, mælk, eller en fransk hotdog. Tænker lidt som 7 / elleven bare med frisk grønt og frugt Hvad syntes du ?

Altid frisk på at snakke med andre om ide'er :) Kan kun blive klogere.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 00:23

Læs Startguiden til at starte kiosk synes jeg. Derudover foreslår jeg, at du ringer til brancheforeningen De Samvirkende Købmænd og snakker med deres vicedirektør. Han er virkelig skarp på dette område.

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)