Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YouTube blog om web design, internet marketing, sociale medier, oplevelsesøkonomi og meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har en YouTube kanal som handler om ovennævnte emner, men også om hvordan det er at være  næsten blind når man er iværksætter.

Jeg forsøger at give tips og tricks, samt mine egne erfaringer videre og jeg ar altid glad for feedback.

Jeg hører gerne fra andre der har en spændende kanal på YouTube.

Se kanalen på: http://www.youtube.com/RealChrisRathje

De bedste hilsner

Christian Rathje

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian.

Superfedt, at du som næsten blind kaster dig ud i online marketing og lave dine egne video på youtube. Fed kanal du har og jeg fornemmer, at du virkelig har noget på hjertet.

Lidt feedback som jeg håber du kan bruge:

1. Vælg din niche med omhu og bliv i den. Pas på, at du ikke forsøger at favne for bredt. Hvis du forsøger at tale til alle, taler du i virkeligheden til ingen. Hvad er din niche, er det web design, sociale medier, internet marketing, oplevelsesøkonomi eller?? Hvis du absolut vil favne det hele, vil jeg foreslå, at du lave en ny kanal til hver niche.

2. Hvem er din målgruppe? Dansk eller international? Ung eller gammel? Mand eller kvinde? Specificér hvem du taler til og justér din kommunikation så du taler direkte til hjertet af din målgruppe.

3. Pas på dine videoer ikke bliver for lange. Mange er over 10 min., de fleste over 5 min. Faktisk er de mest effektive videoer under 5 min. (helst under 3 min.). Prøv at tjekke TrafficGeyser ud, Mike Koenigs er video marketing guru og tilbyder suveræn træning på sit site.

Tilegn al den træning/uddannelse du kan få inden for området internet marketing, der er meget at lære, men når først tingene begynder at falde på plads og du bliver effektiv, er mulighederne også nærmest ubegrænset.

Held og lykke, Lasse.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:52

Hej Christian Rathje

Fine videoer, jeg syntes det er god humor at du sidder lige foran en bog der hedder "God i sengen", er det en bevist gimmick?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Skrevet kl. 13:11

Hej Peter,

Tak for dit svar.

Jeg havde faktik ikke lige tænkt over, hvilke bøger der stod på reolen bag mig, da jeg begyndte at lave videoer og da jeg så blev opmærksom på bogen, så overvejede jeg da om jeg skulle bytte den ud med en om oplevelsesøkonomi eller databaser, men jeg tænkte at min selvironiske side også godt må komme lidt frem. :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Skrevet kl. 13:32

Hej Lasse,

Tak for de gode råd. Der er lidt at tænke over.

Jeg er enig med dig i, at der er masser der skal læres. Men det giver også bare muligheder for udvikling.

Din pointe med længden på videoerne er jeg helt enig i. Det er noget jeg er bevidst om, men har svært ved, at forene indhold og så det at fatte mig i korthed.

Med hensyn til at vælge mellem web design, internet marketing, social markedsføring og oplevelsesøkonomi, vil jeg mene at det er umuligt. For mig er det emner der i dag hænger uløseligt sammen. Jeg har haft gode resultater med at arbejde på denne måde, da det også giver en god mulighed for at tænke tingene ind i et større perspektiv, hvilket vi i Danmark desværre ikke altid er så gode til.

Jeg er dog helt enig med dig i, at budskabet ikke må blive for mudret og jeg skal være mere skarp på, at tale til min målgruppe.

De bedste hilsner

Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)