Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frigivelse af domain

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har "fundet" et domain, jeg er interesseret i at erhverve. Jeg kan se hos DK-hostmaster, at det er optaget, men at ejeren ikke har fornyet det endnu (det er udløbet for nogle dage siden).

Er der nogen, der ved, hvor lang tid der går fra udløb til domainet kan erhverves af en anden, hvis ejeren ikke fornyer (ved at lade det udløbe som følge af manglende betaling).

Kan man se om et domain er reserveret og hvis ja, hvor.

Hilsen JakobN

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:36

Hej. Den mest sikre måde at få domænet hvis det bliver ledig, er at melde dig på ventelisten til domænet hos dk-hostmaster. Hvis der er andre tilmeldt allerede får de "førsteret". Se mere her:

https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 16:59

Hej Henrik. Tak for svar. Det er jeg dog med på. Jeg er mere interesseret i tidsfrister. Om der går 1 eller 3 måneder eller andet. Så hvis du eller andre ved det vil jeg blive glad Big Smile

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 07:20

Der går ca. 4 måneder. Jvf. DK-Hostmasters vilkår, har en registrant 14 dage til at få betalt efter udløb. Herefter suspenderes domænet i 3 måneder. Når den tid er gået, bliver dem der står på venteliste spurgt om de stadig vil have domænet - de har 14 dage til at svare. Herefter tildeles domænet efter placering på ventelisten.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 09:17

Ok - tak skal du have. Så er der vist lidt ventetid i sigte *S*.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)