Jeg har lige købt en radio Eonon G2211 på nettet ved www.importas.dk men da jeg så kom hjem for at åbene pakken mangler der bare forskellig tiln GPS antende, kabel til bakkamara og fjerbetjing samt brugs manueal til den men så kikker jeg på ders hjemmeside har åben hverdag fra 08,00 til 15,00 men jeg var først hjemme kl 16,00 men så kunne jeg ikke kontakt dem og så blev jeg skuffet skulle ellers havde den montert den i morgen lørdag men nej skal vente til mandag for at skrive/ringe til dem og yderlig så vente et par dage til det anden kommer hvis det kommer har givet 2567.00 kr for den så dette her. Det er sku vær gang jeg køber noget på nettet går det galt gider sku ikke mere er pisse sur over dette her
Ja, det lyder da unægteligt som livet går dig voldsomt i mod for tiden ;-)... Jeg har tilladt mig at flytte dit indlæg til Cafe kategorien, og ønsker dig al mulig held og lykke med at få løst denne sag.
Har du overvejet om du måske bare har forhøje forventninger?
Jeg mener leveringer kan altid fejl, det må du da vide som kurer, og havde du forventet at hvis shoppen havde åben til kl. 16 hvor du kom hjem, at de så samme dag, kunne nå at sende resten, inden posthuset lukker? Nu er det fredag i dag, så du havde nok ikke nået at modtaget noget alligevel.
Jeg kan sagtens forstå din irritation, men jeg syntes ikke det er fair at linke til en shop, som reelt bare har lavet en lille fejl... hvis det da er dem der har lavet den.
De skal vel ikke straffes for de fejl alle de andre shop har lavet?
jeg ved sku godt at folk kan lave fejl og ja med at gå hjem kl 16,00 det kender jeg sku ikke til i min verden som vognmand jeg mener bare at men kunne da godt bare havde taget sin telefon og tage en snak
jeg mener jo bare inhaveren burte jo lige at kikke i pakken om alt var i den den var jo en demo model så der for er jeg godt nok sur over det
det er ikke første gang jeg bliver skuffet og i sær op til en lørdag jeg havde jo nok ikke blivet sur hvis der var en dag hvor man kunne komme i kontakt med shoppen og fortælle dem det var gal men skal vente til på mandag hvor træls
Så bestil dine vare om mandagen :-).... Jeg må indrømme jeg heller ikke synes det er fair overfor den nævnte butik. Jeg pakker af og til også forkert, og vil da være ked af hvis det affødte sådan et indlæg, fordi kunden alligevel ikke kunne få sine vare før på mandag.
Det står jo en frit for, at handle hvor man vil, så hvis telefontid er vigtigt, så vil jeg da anbefale at undersøge sådan nogle forhold, før du ligger din næste ordre - specielt fordi det tilsyneladende går dig så meget på :-).
jeg ved sku godt at folk kan lave fejl og ja med at gå hjem kl 16,00 det kender jeg sku ikke til i min verden som vognmand jeg mener bare at men kunne da godt bare havde taget sin telefon og tage en snak
Dvs. at hvis jeg ringer til dig kl. 23.30 eller 03.30 så bør du også tage din telefon ?
Der står meget tydeligt telefontid på shoppen, så må man ringe inden for den tid