Jeg har en lille enkeltmandsvirksomhed og har brug for en "arbejdsmand" i ca.2 uger, gerne med erfaring i at arbejde med træ. Arbejdspladsen ligger udendørs i nærheden af Svenborg, og jeg skal have hjælp til, at samle en større trækonstruktion.
Er der nogle herinde der selv er, eller har kendskab til selvstændige arbejdsmænd eller evt. en billig tømrer, som hyre sig selv ud via eget firma? Arbejdsmand/tømrer kan faktuere mig ugentligt, hvis ønskes .
På forhånd tak for svar.
Ps: Jeg har først mulighed for at svare på indlæg imorgen eftermiddag (fredag)
Jeg har en lille enkeltmandsvirksomhed og har brug for en "arbejdsmand" i ca.2 uger, gerne med erfaring i at arbejde med træ. Arbejdspladsen ligger udendørs i nærheden af Svenborg, og jeg skal have hjælp til, at samle en større trækonstruktion.
Er der nogle herinde der selv er, eller har kendskab til selvstændige arbejdsmænd eller evt. en billig tømrer, som hyre sig selv ud via eget firma? Arbejdsmand/tømrer kan faktuere mig ugentligt, hvis ønskes .
På forhånd tak for svar.
Venlig hilsen¨
JMD
Opgaven løber fra den 4. september og 2 uger frem...
jojo mine håndværker kan godt! se vores priser på www.lokaldistribution.dk eller per opgave! hvornår kan vi starte?
Hej,
Har du set at opgaven ligger på fyn? Jeg kan ikke finde priser på dine håndværkere på hjemmesiden. kan du evt. sende prisliste? Jeg skal blot bruge "arme og ben", værktøj osv har jeg selv.
På forhånd tak for svar.
Venlig hilsen¨
JMD
Hejsa JMD
Jeg er frisk, er ikke tømmer men har hænderne skruet godt på.
Du er velkommen til at skrive eller ringe 70 20 82 12