Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

12 forretningsideer - der KAN blive det next big thing

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Springwise kaster en masse ideer i spil - kan anbefale dig at blive koblet på deres mailingliste...
Det seneste nyhedsbrev indeholder 12 forretningsområder... er her en af de mere anderledes.. måske kontroversielle...

Baby Loves Disco
Baby loves disco

Baby Loves Disco is transforming hip night clubs into child-proof
discos as tots and parents looking for a break from the routine
playground circuit let loose for some post naptime, pre-dinner fun.
www.springwise.com/weekly/2007-04-04.htm#disco

Forestil dig den lokale Buddy Holly transforme til sodavandsdiskotek en Lørdag eftermiddag - det må da siges at være forhånds-kundepleje... lidt ligesom når bankerne giver konfirmander en bankkonto med 100 kroner på...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 10:39
Hej Lasse,

Var listen ikke meget længere lige før??? Har du redigeret i dit indlæg og slettet nogle af de gode idéer?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:41
Jo, listen indeholdt 12 ideer - men hvis du klikker på linket, kan du finde de øvrige forretningsområder - valgte at sætte fokus på det ene område, som er lige dele interessant og hmmm... (u)nødvendigt...

Springwise Newsletter April

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 12:42
Den er set før, feks på Diskotek Globe i Sønderborg. Jeg fremlagde engang en ide herinde hvor jeg tog skidtet vidre, men kom aldrig vidre med det, netop på grund af Buddy Holly i Frederikshavn ;-)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:44
Dato: 05-04-2007 12:41:36 Forfatter: den rigtige mk Den er set før, feks på Diskotek Globe i Sønderborg. Jeg fremlagde engang en ide herinde hvor jeg tog skidtet vidre, men kom aldrig vidre med det, netop på grund af Buddy Holly i Frederikshavn ;-)

Pga. af Buddy Holly i min by, Frederikshavn....? Jamen hvordan det?

MVH

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 12:47
Jeg ville havde lagt planerne i det gamle Bar Sinatra i Lodsgade, men der ville lige nøjagtig gå 2 uger så havde de det samme på buddy holly ;-) Derfor det ikke blev til noget :-)

Men nu er Bar Sinatra solgt (min gamle chef som ejede det før) jeg er flyttet fra byen og planerne er røget i vasken ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:54
Dato: 05-04-2007 12:46:43 Forfatter: den rigtige mk Jeg ville havde lagt planerne i det gamle Bar Sinatra i Lodsgade, men der ville lige nøjagtig gå 2 uger så havde de det samme på buddy holly ;-) Derfor det ikke blev til noget :-)

Men nu er Bar Sinatra solgt (min gamle chef som ejede det før) jeg er flyttet fra byen og planerne er røget i vasken ;-)

Synes ikke lige kan erindre at Buddy Holly i Frederikshavn har haft et sådan arrangement kørende - de har de ihvertfald ikke længere. Og ja, Sinatra har jo ikke kørt længe - der var noget cafe indeover på et tidspunkt - og seneste noget kralimut virksomhed - lige p.t. er der igen gang i ombygning af det gamle Bar Sinatra - helt præcis hvad der nu skal være er ikke helt klart - men hele Lodsgade torvet er jo pimpet helt vildt op - og de eksisterende restauranter har alle gennemgået renoveringer. Det er faktisk et skideflot område nu... har du set det? Der er jo dels et torv - og dels noget scene lavet på torvet, så der kan ligges i kakkelen til live musik.

Jo, der sker skam en del i Frederikshavn - udover over Palmestranden ;-)

MVH

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 13:01
Ja har set det, er født og opvokset der, boede der hele mit liv indtil for lidt over et år siden ;-) Men ja det er blevet kanont flot, bare ærgeligt at torvet dernede kun må benyttes af en af restauranterne, eller det måtte det ihvertfal kun sidste sommer. Han havde en god ven i byrådet ;-) Jeg mener det sådan en græsk restaurant dernede kan ikke huske hvad den hedder.

Her er tråden foresten jeg snakkede om før http://www.amino.dk/view.asp?topicID=5709

Edit:

Nej Buddy Holly har ikke haft sådan arrangement, men vent hvis man åbnede sådan noget så ville der gå 2 uger så havde de det også ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)