Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Font/overskrift går ind som billed og ikke som søgeord

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside/blog er lavet i et WordPress-tema, som blev valgt netop pga en flot overskrift. Desværre viste det sig at fonten bliver registreret for billeder i stedet for ord (søgeord). Er der nogen der ved om det kan ændres og evt. hvordan. Hvis det er alt for teknisk må jeg hellere få en til at gøre det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55

Tina:
fonten bliver registreret for billeder

Meget normalt ifm. færdige templates. Det nemmeste (billigste?) er hvis du som tidligere foreslået kører dine søgeord som H1+-tags...

Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 09:35

Tak for to gode råd. Jeg har nu valgt en hel anden løsning... Jeg har fundet en skrift som "tæller med" i stedet for den der bare pynter. Men tak alligevel :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der var nu ingen grund til at ødelægge dit design, langt de fleste af den slags templates er nemlig lavet sådan at grafikken genereres on-the-fly og lægges ovenpå Hx taggene med javascript, på den måde kan Google stadig læse indholdet OG det er flot og pænt og se på :)

Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 10:44

Det tager mig i forvejen pænt med tid at lave mine blogindlæg hver dag, - så jeg vil gerne have det sådan at det bare kører uden jeg skal ind og indstille noget hver gang. Både for H1 og H2. Er det noget du kan lave for mig og i så fald... hvad skal det koste?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:21

Tina det jeg siger er at jeg tror at det var unødvendigt af dig at bekymre dig over det, fordi templates der selv genererer overskrifter ud fra en bestemt font som oftest benytter et script som f.eks. cuffon, der tager højde for Google. Så jeg tror du bekymrede dig uden grund :)

(ps. et godt råd og et klap på skulderen behøver ikke koste noget)

Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 07:05

Mange tak Mikkel. Du får hermed et stort klap på skulderen :) Da jeg fik sat bloggen op, og selv var med til at vælge skriften, fik jeg at vide at den ikke virkede som søgeord. Derfor overvejelser og bekymringer ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)