Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af visitkort / trykt materiale / reklameartikler og andet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg har brug for en stabil leverandør af ovennævnte objekter. Det skal bruges i forbindelse med konsulentydelser hvor der tilbydes pakker med forskelligt indhold til nye virksomheder. Derudover skal der naturligvis være mulighed for at tilkøbe produkter uden for disse pakker. Jeg leverer det grafiske materiale i præcis det format du ønsker. Der vil således være tale om minimalt arbejde, da jeg foretager alt behovsafdækning, og blot fremsender endelig ordre. Der vil være betaling up front på alle ordrer.

De primære krav er følgende

  • Fast lav pris på f.eks 10 standard produkter (500 Visitkort, Papir med logo, streamers osv)
  • Mulighed for fremsendelse til kunde, med mit firma stående som afsender
  • Hurtig og stabil levering
  • Alt kommunikation skal kunne foregå pr mail
Hvad der vil være et plus:
  • Sortiment af profilbeklædning samt reklameartikler
  • Lave priser. Det er ikke state of the art, men blot god kvalitet jeg er ude efter.
  • Mulighed for bestilling via webshop
Projektet er klart til at gå online om ca en måned, og forhåbentlig fænger det, og medfører en masse ordrer til begge parter :) Det vil tiden vise. 
Skriv gerne pr mail til eller lav et indlæg her. Spørgsmål til selve firmaet bedes stillet pr mail, lige foreløbig.
På forhånd tak, og god dag til alleSmile
Mvh
Otzen
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Prøv at send en e-mail til info@billybest.dk med dine specifikationer og hils fra Emil Kroer, så er jeg sikker på de kommer en rigtig fornuftig pris til dig, på deres kvalitets produkter.

- Emil  

Fra Haderslev
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Kort Sagt Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket Lasertryk.dk - de får af og til en hård medfart - men er det bare standard ting du skal have - og kan du finde ud af at levere trykklare PDF'er - lever de op til dine krav!

Pøj pøj med projektet!

Lene

Fra Aulum
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Logomarketing.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Otzen

Hvis det stadig har interesse, så er vi leveringsdygtige i reklameartikler. Også som dropshipping med din afsenderadresse. Se vores udvalg på www.logomarketing.dk og skriv os en mail, så finder vi ud af noget.

Mvh

Ivan Westen

Unikke reklame- og gaveartikler med logo på Logomarketing.dk

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank og Ivan

Tak for svarerne :) Dog er det ikke længere så aktuelt, da jeg ikke længere er indehaver af firmaet ;) Indlægget er fra 2011... 

Ha en god dag !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)