jeg investerede for et par år siden i ovenstående program i en box version (en videocasette med 4 skiver). Taler i dag med Adobe om en erstatnings disk til erstatning for den forlagte i forbindelse med genistallation af hele programpakken på en ny pc (den gl. stod af efter 3 år). Har prøvet det tidligere med Macromedia - da ½-delen af firmaet som det hed dengang - og da kunne man godt få eftersendt en cd-skive. Men NIX det var en udgået model som ikke blev supporteret mere - jeg kunne købe en upgrade til den nye version 5.5. En anden mulighed var at tage turen rundt til deres Resellers for at høre om der skulle være een med en gl. model på hylden. Det prøvede jeg så - men det troede den pågældende forhandler ikke jeg ville komme langt med - thi INGEN havde sådanne box´e på lager. De blev taget hjem på kundens bestilling fra Adobe´s centrale lager. Istedet kastede han en ide op. Kunne jeg finde een som havde en lignende box-version, som kunne lave mig en kopi af Application 2 til genskabelse af min version, hvor jeg jo mangler den her famøse nr. 2. En sådan skulle kunne spille sammen med mine 3 skiver i behold på mit serial nr. som står på min casette, som er individuel for mit eksemplar - men skiverne indeni er identiske. Det ville for ham at se ligge indenfor mine rettigheder til min oprindeligt købte licens. Så derfor beder jeg til at der een - som ligger med en æske med Creative 4 - Premium Design - og som vil hjælpe med at opdatere mig send en PM - hvis du kan og vil hjælpe: Du kan selvfølgelig få sendt et foto visende min ikke-komplette videocassette med mine 3 skiver - så du kan se at jeg har købt en komplet engang i tidernes morgen Otto B. Petersen
|
Hej Otto.
Jeg sad og tænke på, om du da ikke bare kunne hente en Trial ned fra nettet? Hvis du i forvejen har en aktiveringskode?