Hejsa, Jeg har lidt af en udfordring... Jeg er desværre endt i den situation, hvor jeg ikke har fået løn fra min arbejdsgiver og min ansættelse er derfor ophævet af min fagforening. Dette sætter mig i en lidt uheldig situation, da der jo kan gå noget tid før sagen når til LG og jeg har derfor ikke har de store finanser at gøre med indtil da. Jeg har fået et lån af min fagforening, men 56% af sin løn når man jo ikke langt med:/ Derud over er jeg også afhængig af de penge, for at kunne betale af på et huslån og andre udgifter ved at have hus (et hus jeg har sammen med en eks, som ikke er blevet solgt endnu) Og NU TIL SAGEN! :O) Jeg har fået den her rigtig gode idé, så jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at starte for mig selv. Dog har jeg brug for et lille startkapital. Vi snakker ikke mere end 15.000 kr., men da min kasse er fuldstændig tom står jeg med håret i postkassen, for pengeinstitutterne er ikke villige til at låne mig pengene pga. min manglende indkomst!! Jeg synes det er frustrerende, at det kan være at jeg skal vente 4-5 mdr. med at starte pga. ventetid og fordi tingene går mig lidt imod mht. økonomi lige nu... Jeg ved der er penge i projektet, så derfor vil det også kunne sparke gang i min egen økonomi. Er der nogen der har et forslag til hvad jeg skal gøre?? Normalt ville jeg godt ku skrabe 15.000 sammen, men da jeg ikke har fået løn... så... ja.... |
Startkapital til importfirma under etablering??
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Hvis du er 100% sikker på, at der penge i projektet skulle man jo mene du kan løbe en relativt stor risiko. Med det mener jeg f.ek. at sælge værdier på QXL eller lign. en anden mulighed er jo at tage et såkaldt "klik-lån", men der skal du være meget sikker på at hive penge hjem hurtigt for ikke, at blive slagtet af deres uigennemskuelige og sindsyge rente konstruktioner! Held og lykke. |
Tak for jeres svar. Jeg har taget en chance og udfordringen er nu delvist løst :) |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)