Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt på samme dag.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg ville høre om der er nogen/noget som kan fragte en pakke for mig på samme dag?

Det er sådan at jeg afhenter varer ved min leverandør stort set hverdag. Men mit største problem er at jeg ikke kan nå og afhente pakken ved dem inden de lukker for udleveringen af pakkerne.

Derfor søger jeg en eller anden form for transport der kan afhente pakken for mig, og bringe det hjem til mig / eller smide det på et omdelingssted, hvor jeg kan få fat på det samme dag.

Vi snakket altså en der kan hente pakken f.eks. kl. 15.00 og levere den til mig senest kl. 18.00

Leverandøren ligger i Flensborg - Tyskland og jeg selv bor i Åbenrå - Sønderjylland. km-mæssigt snakker vi små 50 km og tid 30 min.

Hvis der ikke findes sådan nogen, så kunne jeg også være interesseret i hvis der er en som kommer på de kanter hverdag, som man evt. kunne lave en ordning med, at personen tog mine varer med hjem.

p.s. fordi at jeg ikke bare får leverandøren til at sende dem, skyldes at jeg ikke kan vente til næste dag med at modtage dem.

Håber at der er nogen som kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Danny 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:02

Jeg tillader mig lige at bumpe den..

Og er der slet ingen som kan hjælpe? Eller har et forslag?

Fra Vejen
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:23

Hvis ikke jeg husker helt forkert, har Danske Fragtmænd i Padborg en Nordtysklands-afdeling. De burde kunne løse problemet for dig. Du skal nok regne med, at du så selv skal køre til Padborg inden Fragtcentralen lukker, men jeg ville da tage kontakt til dem.

72 52 71 41 Dette skulle være deres nummer.

Fra Flensborg
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:30

Prøv Per Damgaard, han er også i Padborg og kan måske hjælpe, hvis de ikke lige kan så spørg dem om et råd...

http://www.perdamgaard.dk/

/

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:05

Jeg kan hjælpe dig. Smid en pm eller mail på emerson.espersen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)