Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en inkasso

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

jeg skal bruge en effektiv inkasso, uden at der skla printes 1000 dokumenter og skrives under, uden at inkasso virksomhed er på ferie i 4 måneder, en nem hurtig inkasso med en god advokat jurist tilknyttet.

Og ikke noget med nybegyndere.....og inkasso der kan også tage sig af tvist sager og føre retsager??

mange tak

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Hej

jeg skal bruge en effektiv inkasso, uden at der skla printes 1000 dokumenter og skrives under, uden at inkasso virksomhed er på ferie i 4 måneder, en nem hurtig inkasso med en god advokat jurist tilknyttet.

Og ikke noget med nybegyndere.....og inkasso der kan også tage sig af tvist sager og føre retsager??

mange tak

visma collectors online er gode ! :-) De har også samarbejder med advokater.

Jeg påtænker forresten selv at starte inkassofirma om nogle måneder, hvis jeg har penge nok - jeg har endnu ikke fundet ud af hvor stor sikkerhedsstillelse politimesteren forlanger.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

visma... uhe nu skal jeg lige passe på hvad jeg skriver her men de er .... uhe...og medejeren uhe....jeg skriver ingenting ellers få jeg endnu en sag på nakken:)

flere forslag?

Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 66
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 22:08

Hej

Taler vi om en enkelt sag eller flere sager ? Jeg kan anbefale Transcom. Har godt nok selv arbejdet hos dem (Dog ikke i inkassoafd.), men jeg har selv brugt dem i en privat inkassosag jeg havde for at inddrive et udestående. Vi bruger dem dog også i den nye virksomhed jeg er i med tilfredsstillende resultat. Deruover er der intrum som er en konkurrent. Alle de store samarbejder med advokater.

/Per

http://www.iaudit.dk Professionel bogføring til 375,- ex. moms pr. time i Roskilde og omegn.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

bare de ikke sender 1000 papirer man skal skrive under....prøver dem

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

oh nej ..... det er dem, de har vedhæftet mig 5 filer jeg skulle printe udnerskrive og så skal man vente 5 dage på svar og så... er min tålmodighed løbet ud....

flere forslag...?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

oh nej ..... det er dem, de har vedhæftet mig 5 filer jeg skulle printe udnerskrive og så skal man vente 5 dage på svar og så... er min tålmodighed løbet ud....

flere forslag...?

Hey, - det kan du nemt klare på 5min, hvis du lige trapper ned på hashen et par timer inden :-)

Det der med at vente 5 dage kan man ikke regne med - de kan nemt ende med at overraske positivt - oplever jeg tit.

Jeg forstår dig egentlig godt, men kom lige op på hesten fru parterapeut !!!

Jeg selv magter ikke at få lavet mig et nyt kørekort,pas eller sygesikringsbevis som jeg har fået smidt væk, - men jeg kunne ikke drømme om at oprette en tråd for at spørge om genveje. Nogen gange skal man igennem lidt papirstyrani i det her land, - man kommer ikke udenom det.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej Jørgen

desværre er jeg sådan at ting skal ske nu.....service hastighed nu.. sådan er jeg , sådan kræver jeg at verden skal være....

sådan en slags service har jeg ydet til alle mine kunder om det er par i terapi eller en virksomhed skulle bruge en vikar... og de fik den NU:)og det har jeg tjent godt på.....

derfor forventer jeg det samme, en service rådgivning nu.......

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:36

parterapeuten:

hej Jørgen

desværre er jeg sådan at ting skal ske nu.....service hastighed nu.. sådan er jeg , sådan kræver jeg at verden skal være....

sådan en slags service har jeg ydet til alle mine kunder om det er par i terapi eller en virksomhed skulle bruge en vikar... og de fik den NU:)og det har jeg tjent godt på.....

derfor forventer jeg det samme, en service rådgivning nu.......

Jamen de fleste advokater kan hjælpe dig - særligt kan jeg anbefale isaksen & nomanni. Her har jeg VIRKELIG fået en fantastisk service. Lige pludselig er de i røret med en opdatering på sagerne - og forklarer hvad der foregår, og interesserer sig for dine sager. Det er skønt.

Men hvis du har mange krav og ønsker en mere økomisk løsning bør du overveje at indgå en sådan aftale med et bureau der laver det på samlebånd.

Jeg er heller ikke så vild med visma-koncernen som man kunne være, - men har valgt dem af praktiske årsager, - fordi løsningen virker. Det gør man nogen gange som forretningsdrivende. Altså handler med en "dårlig" forretning, - fordi det kan gavne en ved at man hurtigere kan nå sine egne mål.

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:38
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)