Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad betyder det at spille indskuddet i gennem X gange på betting siderne ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg skal lige høre, når jeg sidder inde på diverse betting sider, som jo alle sammen reklamerer med at de giver 100 % på ens første indskud. Under vilkårerne står der som følger ( fra nordicbet ) : 

''Hvis ingen andre krav og vilkår er angivet skal bonussen omsættes mindst seks (6) gange på minimum odds 1.80 eller højere, inden der kan udbetales eller overføres til andre spilleprodukter. Status på omsætningskrav kan altid ses, når du er logget ind, under "Min konto" og "Info om låste penge"''.

Kan nogen venligst forklare hvad det betyder at omsætte bonussen mindst seks gange på minimum odds 1.80 ?

På forhånd tak!

Mvh

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:41

Hvis du får en bonus på 100% af dit indskud som er på 100kr. , så forventer så at få 100kr. i bonus. Du skal derfor mindst lave for 600kr. væddemål til minimum odds 1.80 før de vil udbetale din bonus på 100 kr.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:44

Så vidt jeg ved og har erfaret betyder det at du skal spille pengene op, da de helst ikke udbetaler bonuser :-)

Vi skal lige have en matematiker til at beregne hvor svimlende lave odds du har for at kunne omsætte din bonus til en udbetaling.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 18:44

Hej Lasse

Som jeg forstår det, betyder det at den bonus du modtager af dem skal du spille 6 gange på et odds der er på 1.80 eller højere.

Lad os sige at du får 100 kroner i bonus skal du altså spille de 100 kroner igennem 6 gange på et odds der er højere end 1.80. Hvis du så efter at du har spillet de 100 igennem 6 gange, stadig har overskud på din bonus kan du enten trække den ud, eller bruge den på spil, som du selv bestemmer.

Det vil også sige at hvis du taber på en af de 6 odds, (i det her tilfælde) så er din bonus væk.

Håber det hjalp lidt. :-)

Mvh

Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)