Hey jeg er en dreng på 18 og har ville være selvstændig siden jeg var 10 eller sådan noget. Pt studere jeg på HF og gennem min tid på HF har jeg fundet et problem som jeg er sikker på den rigtige app ville kunne klare. Ville derfor lige høre om nogle ting herinde først, da jeg ved det nok er den bedste side til at finde de svar jeg mangler (har fået afvide af mange jeg skulle bruge denne side) :) Mine spørgsmål er: Jeg kan ikke programmer men har den perfekte ide til en app, hvad gør jeg'? vil gerne lave den selv har søgt i nogle timer nu men intet har rigtig fanget min opmærksomhed udover app stores program Xcode kan dog ikke downloade den da den siger min mac ikke er up to date men det ved jeg den er :) Hvordan for jeg den på itunes/appstore så jeg kan tjæne på den. Når vi snakker penge og programmer hvis i har et program jeg kan bruge skal programmet give mig lov til at sælge apps lavet med det program uden at skulle have penge for det. Hvis det så lykkes mig at nå helt hertil hvad skal jeg så tænke over med skat, konto til inbetaling service og alt det der nu høre med. -Mathias (MMYnwa) hvis i finder stavefejl eller andet er det pga jeg er ordbild :) |
Måske finde dig en programmør der vil indgå et samarbejde med dig :) - Hvis din idé er så god, jamen så er jeg sikker på at du kan finde en der vil hjælpe dig :)
/Emil