Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside/webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ny mand på Amino... (1. indlæg)

Er iværksætter på 2. år indenfor branchen "Personlig træning" Jeg har et personligt træningsstudie i Århus som kører super godt og langt ud over mine forventninger. For ca. et ½ år siden startede vi med at sælge træningstøj på vores hjemmeside, for derigennem at få endnu en gren på vores virksomhed. Det skulle dog vise sig at være svære end som så, at starte med internetsalg (syntes jeg).

Billederne syntes jeg selv er vildt flotte og kvaliteten på tøjet fejler absolut heller ikke noget. Jeg har indenfor de sidste par måneder ændret lidt på hjemmesiden, så der f.eks. ikke skal bruges så mange "klik" inden man er ved selve tøjsalget og har desuden gjort opsætningen mere brugervenlig.  Alligevel syntes jeg ikke dette har givet noget særlig - for ikke at sige absolut intet!

Jeg går med en fornemmelse af, at det måske ikke er den bedste sammensætning jeg har lavet - info om vores center og en webshop!!! Vores primære indtægtskilde er personlig træning og fitnesstræning og det skal derfor fremgå tydeligst af vores hjemmeside, men samtidig vil jeg jo også gerne vise folk at der er en webshop tilgængelig...

Så hvis der er nogen der vil gå ind på vores hjemmeside og derudfra kommentere hvad man eventuelt kunne ændre, ville jeg blive super glad for den feedback det vil give. TAK!

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 08:39
Hejsa! :-)
Det er en fin side i har :-)
Jeg synes dog godt i kunne bruge lidt mere af sidens plads. Jeg sidder med en meget lille-bitte-skærm, og trods det så har jeg utrolig meget luft i begge sider, hvor kun baggrundsfarven er synlig.
Personligt bryder jeg mig ikke om jeres baggrundsfarve (grå-brun) den virker på mig meget trist og uinspirerende.
Selve sammensætningen af siden synes jeg er fin, det en er nem at finde rundt på og jeg synes jeg finder de informationer jeg har brug for.
Pøj pøj med det.

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:56

Jeg ville nok kigge lidt på hvordan din webshop er placeret som link, nu hvor du har en del andet som ikke er shop relateret. Jeg ville fremhæve linket langt mere end ud har nu, da det er et område for sig selv ift. til resten på websitet. Jeg ville ligeledes placere linket i starten af menuen, istedet for i slutningen sådan brugerne finder det langt hurtigere.

Du kan også lege med farvetemaer og få strikket nogle anderledes farver på selve shoppen, sådan man ikke er i tvivl om man befinder sig et andet sted.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:33
Hej

Hvis du mener det alvorligt med webshoppen synes jeg I bør adskille den mere fra resten af siden, det er en smule forvirrende at man pludselig hopper over i fitness delen når man bruger topmenuen.

Ligeledes er kurven alt for lille, og det fremgår ikke tydeligt hvad der foregår når man lægger noget i kurven.

CVR nummer på bestillings siden synes jeg heller ikke hører hjemme med mindre i satser meget på B2B salg.

Det bør fremgå tydeligt at I sender fragtfrit, der er ingen grund til at man først får det at vide når man er igang med betillingen..

Der er også en del at arbejde med SEO mæssigt, men det vil jeg overlade til andre at kommentere på idet der er mange herinde der er mere kvalificerede til det end jeg.

Ellers er der kun tilbage at sige, læs Martins bog E-pusher..

Ha en god påske

Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:47
Hvad kan jeg sige andet end: Whaauu.....

Totalt fedt forum - havde overhovedet ikke regnet med så hurtig konstruktiv feedback. Jeg har allerede taget mange af de punkter til mig som I har skrevet, da det er ting som jeg overhovedet ikke havde tænkt på.

Er allerede selv blevet grebet af at hjælpe andre og har skrevet til andre som havde brug for råd og vejledning!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)