Logo til ny infoside søges
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Jeg søger et tilbud på logo til en ny infoside jeg skal igang med omkring Thailand.
Det bliver i wordpress , og når jeg siger logo, mener jeg hele den øverste "linje" som på min slikbutik - med haribo bamsen - http://www.sliknet.dk/shop/frontpage.html
Den skal altså bruges på infosiden + jeg skal lave nogle konkurrence flyers, hvor jeg også skal kunne bruge logoet . ( er det så også et banner ?? )
Er du skrap til den slags, så send mig en mail med et tilbud på jesper@thai-invest.dk
Om det lige heder logo, banner, header eller noget helt fjerde ved jeg ikke, men håber du forstår budskabet alligevel :)
Svar
Tilmeldt 26. Aug 11
Asbjørn
Skrevet
26-08-2011 kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Baner og logo, vil være to forskellige elementer :) Hvad er dit budget til dette. Vi er en virksomhed som har leveret logo, design, etc. i flere år. Vi kan lave et logo og et top baner, som matcher i samme stil, udfra dine krav til farver o.lign. Skriv gerne på asbjornweilenonboe@gmail.com vh asbjørn
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hej Asbjørn
Jeg har med vilje ikke sat noget budget, for ikke at udelukke på forhånd.
Det betyder selvfølgelig ikke at prisen ikke betyder noget - men skal stå i forhold til kvaliteten.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
26-08-2011 kl. 20:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Jesper,
det er BÅDE banner og logo der skal laves, altså 2 opgaver.
Amino-pris: kr. 1000,- NO CURE NO PAY
Svar
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Hej Jesper Jeg kan stærkt anbefale dig at tage fat i Allan fra Designyou.dk Han laver super fantastisk arbejde og har fornuftige priser på hans arbejde. Har brugt ham til en del opgaver og han er også i fuld gang pt :-) Prøv at smid ham en mail. Du vil ik fortryde det :-) Dbh fra Jørgen
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
27-08-2011 kl. 09:17
Svar
Hej Jesper 2-3 timers arbejde 1.200 kr. Mange venlige hilsner Peter Liisberg / Medskyldig
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Tak for de mange, mange tilbud på mail - der var flere end jeg lige regnede med der kan det der med grafik :)
Jeg skal nok give en tilbagemelding her i tråden, når jeg har valgt en udbyder.
Svar
Tilmeldt 26. Aug 11
Asbjørn
Skrevet
27-08-2011 kl. 11:46
Svar
Kanon, vi Kan have den klar inden onsdag :)
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
1000 tak for anmeldelsen Jørgen ;)
Jeg har sendt Jesper en mail.
God weekend til alle.
/allan
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Så har jeg en aftale i hus med Allan ( designyou).
Jeg takker for de mange tilbud.
Svar