Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stop-flugtbilisten.dk - lancering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at starte dette initiativ, som gerne skulle være med til at nedbringe antallet af flugtbilister i Danmark. Jeg har brug for alle gode, brugbare og gerne billige råd - som kan være med til at lancere hjemmesiden, som meget gerne skulle være i luften om 2 uger... Pengene er små, og tiden presset.

Hjemmesiden er tænkt i 3 faser, en oplysende som skal gøre alle opmærksomme på hvor uacceptabelt det er. Den anden fase, skal være for alle ofre, og  pårørende til ofre for en flugtbilist. I tredie og sidste fase er håbet at der blandt de mange besøgende vil være vidner som kan genkalde sig vigtige oplysninger de kan videregive til Politiet - så vi derved kan hjælpe til opklaring af sager.

For mig er det lige nu den store kamp for at ubrede kendskabet til hele Danmarks befolkning der er det vigtigste - men hvordan?

Jeg har også brug for at fortælle alle ofre at de er velkomne, gerne før siden bliver publiceret - så vi kan få mange virkelige historier på siden inden der kommer andre ind på en ligenu for offentligheden tom side.

Som i kan høre, er der mange bolde i luften - dette var blot få af dem. Alt konstruktivt kan bruges, og vil blive brugt!

De bedste hilsner Gorm Branderup

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 00:54
Hejsa,

Jeg er ved at relancerer dumpeprocent.dk - måske vi kan bruge hinanden. Jeg vil i hvertfald med glæde gengive noget af dit indhold på siden hvis du kunne finde det interresant :-p

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:16
Det lyder som en rigtig god ide, hvis det blot bliver lanceret rigtigt og professionelt og med fokus på sagen og ikke alt andet ligegyldigt.

Prøv at tage kontakt til vicedirektør Mogens Wilbert fra Rådet For større Færdselssikkerhed - han er tidligere chefpolitiinspektør i Rigspolitiets Færdeslsafdeling og har været politiets pressekontakt og ofte i medierne. Kan du få hans hjælp og støtte, så er du rigtig godt på vej - han ved, hvad han taler om.

Her til morgen læser jeg om yderligere 2 episoder, hvor man flygter fra færdselsuheld, så tendensen er farlig.

Held og lykke med projektet og hold os endelig underrettet.

Med venlig hilsen

PB

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:19

Her til morgen læser jeg om yderligere 2 episoder, hvor man flygter fra færdselsuheld, så tendensen er farlig.

Var det ikke en mulighed at kontakte diverse aviser og fortælle dem om projektet? De kunne da godt have interesse i at bringe siden frem i lyset, når de skriver om episoder, som f.eks. i dag !!!

Projektet går jeg ikke ud fra, skal være kommercielt, men forebyggende - advarende - støttende ...

Held og lykke med projektet

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 10:55
Hej Gorm

Ingen tvivl om at med en sag som denne ville jeg gå PR vejen, du har en rigtig god sag der samtidig er aktuel i medierne. Hvis du vil have en bred effekt må du bruge interesse organisationer som f.eks. Rådet for større færdselssikkerhed sammen med din PR kampagnen. De giver dig troværdighed hvis de kommer med på vognen.
Få udarbejdet en pressemedelelsem det koster lidt at få det lavet ordentligt men så bliver effekten som regel også derefter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)