Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Applikations programmør søges til Projekt 203

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 26. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Applikations programmør eller flere til iOS, Android og Windows Mobile til et nyt firma under opstart

Mit navn er Daniel Danielsen, jeg er konceptdesigner og iværksætter i et Venture Capital projekt, der bl.a. indeholder en interaktiv guide til museer o.lign. (Nærmere detaljer frigives efter hemmelighedsaftale er lavet.)

Programmeringen vil inkludere brug af følgende;

-Bruger login

-Skanner

-Database søgning

-Vise indhold i form af tekst, lyd, billede og video

-Kalender

-Social deling

-Bruger indstillinger

Samt flere moduler til senere versioner af programmet

Jeg mangler en eller flere fagfolk indenfor programmeringen til projektet også gerne nyuddannede med interesse i et længerevarende samarbejde. Der vil dog blive ønske om et bevis for dine kvalifikationer.

Der kan på sigt blive tale om et egentligt partnerskab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Hej Daniel.

Jeg har udviklet mobile-applikationer til de 2 store platforme, iOS & Android, de seneste 2 år. Jeg kan programmere umådelig avancerede applikationer, helt op til komplekse social-medie-applikationer fx.

Hvis du gider sende en lidt mere detaljeret funktionalitets-liste, prisafregning m.m til min mail - mash.schifter@gmail.com kan vi lige tage en snak :-)

Jeg er bosat lidt udenfor KBH, og har derfor mulighed for at tage til københavn - hvis I har kontor der?, hvis at det bliver mig som skal varetage jeres programmering, for at optimere effektiviteten.

Fra KBH
Tilmeldt 26. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:55

Hej Magnus

Tak for din henvendelse. Jeg er nu blot ene mand, der er ved at et projekt op.

Jeg leder i øjeblikket efter kandidater, der evt. kunne være interesserede i at starte op sammen.

Jeg har ingen kapital, så en investor er næste skridt efter en egnet programmør er fundet.

Af hensyn til programmet, så kan jeg ikke give flere detaljer end der var i opslaget før et møde har fundet sted.

Hvis dette ikke er i din interesse, så er det fuldt forståeligt.

Med venlig hilsen

Daniel Danielsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)