Jeg er ved at være godt træt af at bruge alt min tid på wordpress opsætning. Det er ikke specielt svært, men det tager en fandens tid når man først skal til at lære det mens man laver det.
Derfor skriver jeg dette indlæg, og håber på at nogen af jer kan hjælpe mig med en opsætning af wordpress på mit webhotel. Jeg HAR købt det template jeg ønsker at bruge, for ca. 50,00 USD. Nu beder den mig om alt muligt chmod 777 halløj, og jeg fatter hat og briller af det.
Siden er en webshop, og jeg har naturligvis både billeder og tekster til alle varerne. Jeg har også billeder i stor størrelse som jeg gerne vil bruge til forsiden.
Det jeg har brug for er et overslag på hvad det skal koste at sætte selve siden op og lynhurtigt instruere mig i hvordan jeg sådan vedligeholder den sådan i det daglige. (lægger nye varer ind, ændrer forsideslide, ændrer tilbud osv.).
Højreklik på tema mappen og vælg "fil tilladelser" eller noget i den stil. Det kommer an på hvilket program du bruger. Men på mappen skriver du i tekstfeltet 777 for at give fulde skrive/læse/udføre det som dit tema vil. Det virker altid for mig og det er også måden at gøre. Hvis du får problemet med det kan du skrive mig en e-mail på alfons.kiwi@gmail.com