Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørg. til Wix - et råb om hjælp.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer! :0)

Jeg søger svar på et par spørgsmål ang. wix, som jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med.
Jeg er ved at arbejde lidt på et nyt projekt/koncept. Og det er jo altid dejligt med de laveste omkostninger som mulig, når man er i opstartsfasen.
Derfor tænker jeg på at lave min egen side vha. wix, selvfølgelig uden domæne her i starten, bare for at se om det kan blive godt nok. Og hvis det bliver godt nok, kan jeg jo bare købe et domæne til siden af wix.

Jeg skal bare bruge en slags info. hjemmeside uden betalinger osv. og det er her mine spørgsmål opstår:

1 - Hvis jeg ender ud med at købe et domæne af wix, vil jeg så kun kunne vælge ".com", da serveren ligger der? eller kan jeg godt få (.dk)?

2 - For at få de funktioner jeg skal bruge, så kommer det til at koste lidt over 8$ pr. mdr., skal jeg så betale gebyrer ved hver transaktion til wix?

3 - Sidste spørgsmål er(kun fordi min far nævnte det), men; Skal jeg betale for besøgende eller et det, det faste beløb på 8$ hver måned som er fast?? og ingen skjulte omkostninger?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

Du kan købe et dk-domæne for blot 99,- og få det hostet for under 100,- om året. Så du kan da lige så godt lave det rigtigt fra starten efter min mening.

Smid en PM hvis du skal bruge nogle råd og evt. hjælp.

dbh.

Brian

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 23:02

JonasGreve:

1 - Hvis jeg ender ud med at købe et domæne af wix, vil jeg så kun kunne vælge ".com", da serveren ligger der? eller kan jeg godt få (.dk)? JA

2 - For at få de funktioner jeg skal bruge, så kommer det til at koste lidt over 8$ pr. mdr., skal jeg så betale gebyrer ved hver transaktion til wix? NEJ

3 - Sidste spørgsmål er(kun fordi min far nævnte det), men; Skal jeg betale for besøgende eller et det, det faste beløb på 8$ hver måned som er fast?? og ingen skjulte omkostninger? KORREKT

Fra Randers NV
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 16
Fra  iDS Consulting (iDSC) Skrevet kl. 23:18

Hej. Jeg brugte også Wix til min firma site. Og har efterølgende købt et DK domæne igennem ONE.com og det virker helt fint. Wix publish funktion har virket upåklageligt. Så alt i alt en god løsning i hvert fald til mig.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 08:32

Mange tak for jeres svar det hjalp meget :0)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:35

Andre muligheder kunne også være Weebly eller SquareSpace

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 12:19

Mange tak :0)

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:21

Hej Jonas :)

Jeg overvejer selv at bruge Wix til at oprette en hjemmeside simpelt og billigt. Kom du igang med at bruge det? Jeg har lavet en simpel Facebook Landingpage med Wix, og det fungerede super, men er usikker på hvordan jeg opretter hjemmeside med domæne etc. Hvad er den nemmeste måde og er wix vejen frem?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)