Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fantaktisk fornemmelse: Min bog står på hylderne i boghandlen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Langt om længe blev det i går den 24. august. Fra da af stod min bog - Med Støvlerne På - på hylderne i landets boghandler... og sikke et par anmeldelser den har fået med på vejen:

• "..hvis du ikke selv har været soldat i kamp, vil du for altid se med andre øjne på dem, der har været det. (...) Læs den – føl den og lær af den" skriver Thomas Rosenstand i sin anmeldelse.
  • "Søren Sjøgren fortæller os om sine egne oplevelser, deler sine oplevelser, og giver os andre en unik mulighed for at møde en verden, vi slet ikke havde begreb om. Til tider er det faktisk svært at forholde sig til, at det, der står, er virkeligt og ikke fiktion." skriver Mads Nordbo i sin her.
  • "...en blændende bog om det at være soldat. Bogen er skrevet i et fængende sprog, med en høj grad af autenticitet – og med et befriende fravær af klæbende klichéer." skriver Krigeren.dk
  • "Sjældent har en bog om krig, skrevet af soldater, fanget mig som denne gjorde. 5 ud af 5 stjerner herfra!" skriver en læser ovre på Saxo.com

Til alle jer som overvejer at skrive bøger, så kan jeg kun sige: Kom i gang! Det er en fantastisk fornemmelse at stå med sin bog i hånden første gang. Jeg mangler selv at se den nede i boghandlen - det regner jeg med at nå i morgen.

Jeg er vildt stolt over at have fået udgivet bogen og jeg er meget stolt over de anmeldelser den allerede har fået.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22

Hej Søren!

Jeg var faktisk nede og købe den imorges, og nøj hvor er den god, de første 50 sider jeg har læst af den!

Sådan der! FAN-TAS-TISK!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Respekt - Det må virkelig være en fed fornemmelse!

Bedste hilsner 

Mark

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 21:41
Magnus A. Schifter-Holm:

Hej Søren!

Jeg var faktisk nede og købe den imorges, og nøj hvor er den god, de første 50 sider jeg har læst af den!

Sådan der! FAN-TAS-TISK!

Super. Det dur! Tak og god fornøjelse.
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:47

Tillykke med din bogSmile

Med venlig hilsen

Linda

Find mere om mig på Linkedin 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)