Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS vs. Postdanmark hvor mange vælger hvad

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Dette her skal ikke blive en diskussion om GLS vs postdk. Jeg er kun interesseret i at høre fra alle dem som tilbyder kunderne et valg mellem GLS eller postdk (og evt. har gjort fragten med GLS lidt billigere).

Så hvis du har en webshop hvor kunden kan vælge mellem GLS og Postdk, hvad er procentfordelingen? Skal se om det kan betale sig at bruge tid og kræfter på at tilbyde kunderne et alternativ til Postdk.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 08:54

Jeg har en aftale med Post DK med deres webpack og det spare tid og penge. hvor gls er billigere. men hvis du som mig sender fra 4-700 pakker om året, jamen så får du ikke en aftale med gls. så skal du forbi blockbuster, og sende pakker. hver gang og det kan godt være besværligt, derfor sender jeg kun med gls når jeg har store pakker. (der er de en del billiger end postdk)

Vh. Jakub Slusarek

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:05

Hej Jakub

Tak for tilbagemeldingen. Dog er det ikke priser, afhentning mv. jeg er interesseret i, det er der styr på :-)

Er interesseret i at høre fra dem som tilbyder begge forsendelsesmuligheder til kunderne. Hvor mange procent vælger den ene frem for den anden :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nikolaj

Ca 80 % af vores kunder vælger post.dk, folk vil gerne betale lidt ekstra, for den sikkerhed det giver at sende med dem, ved de 20 % som vi sender med GLS for vi over dobbelt så mange klager som hos post.dk, så vores erfaring er at post.dk behandler pakkerne en hel del bedre end GLS.

/Skrald

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 09:19

Hos mig kan kunderne vælge imellem GLS og Post Danmark. Til at starte med stod det på min forside og jeg havde GLS som default, prisen for kunderne er den samme. 60-70 % valgte Post Danmark. Så satte jeg Post Danmark på som default, og nu vælger 99 % Post Danmark. Kunderne er mest trygge ved det de kender bedst. Så selv om det er mit indtryk at begge firmaer leverer en udemærket kvalitet så er det den røde postjakke der vinder.

M.v.h.

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:24

Skrald og Charlotte, Tak for tilbagemeldingerne. Vil gerne have endnu flere :-)

Min plan havde været at tage 39 DKK for fragt med GLS og stadig 59 DKK med postdk fragt. Men hvis procenterne er som i skriver tror jeg ikke det er besværet værd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32
Vi har prøvet Gls men gik fra dem igen da vi oplevede problemer for vores kunder når de ikke var hjemme i dagtimerne
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:50

Hej Mads, Ikke lige hvad jeg spurgte om, men tak for input :-)

Jeg tænkte primært på at benytte konceptet hvor de leverer til blockbuster mv.

MEN DET ER IKKE DET DENNE TRÅD SKAL HANDLE OM :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 17:29

GLS vil helt klart være den billigste og hurtigste for mig når jeg inden ikke så længe åbner en webshop op. 

Post danmark vil have 20 kr mere på de pakke str. jeg skal sende. Så GLS vælger jeg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 22:10

Man kan vælge mellem begge i min shop - 90% vælger Post Danmark med omdeling.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)