Vis en kontakter dig og om et emme der ser let ud , men du ikke kender emmet og har arbejdet med det jo nemmer man tror det er jo tit svære er det for man tager let på opgaven sætter sig ikke meget ind emmet . F.eks. jeg har prøvet finde en artiklen forfatter omkring stripper , hvad laver den det er strip , show , tease , lap dans , eksotisk dans , erotisk dans , body tequila , live show nogle og andre typer vis kender alle udtryk forskel på dem og bedste har prøvet kan man skrive livs erfaringer . prøvet et par gange her på amino.dk men bruger forklaret ikke forskellen og kan regne ud det ikke undersøgte omkring emmet , jeg må erkende det er ikke let som iværksættere at finde samarbejde og lave det perfekt Men jeg tror meget på frem gang, for dig vis du begrænser dig indenfor små områder , jeg ville satse meget på det . Jeg har lært nu , det går lang tid at finde dem , der skriver og jeg skal i hvert fald ikke spilde flere tekstforfatter tiden , jeg laver blog adgang til mine stripper |
Er det kun artikler om strip du søger Mikael, eller er det også andre erotiske ting som noveller o.l.?