Hej Marlene, Jeg tager meget gerne billeder af tøj, men har desværre ikke en gine endnu. Så hvis der skal skydes noget tøj, bliver det i stil med billederne på bonaparte.dk. |
Som sagt Jesper.. hvis jeg laeser det forkert saa beklager jeg. Faktum er bare at der er en skjult besked ... og den hedder.. Lad nu vaer med at underminere dit arbejde.. Du ser ud til at vaere i stand til at tage nogle billeder som du faktisk kan tage betaling for..
Jeg har vaeret herinde i ret lang tid nu og det er en gennemgaaende tendens herinde at folk faldbyder sig selv.. OG andre.. Jeg arbejder fuld tid som fotograf og jeg ser ogsaa Amino som et muligt sted at finde nye kunder.. og naar der er saa mange som faldbyder arbejdet.. jah saa snyder hele branchen sig selv.. ikke nok med at du snyder dig selv for penge.. saa opdrager du ogsaa folk herinde til at de sagtens kan faa gratis grafisk arbejde.. gratis billeder osv osv..
Det er tankegangen der skal laves om.. Jeg har selv vaeret i din position.. det er ogsaa derfor jeg siger til dig.. det er fint du gOr som du gOr.. og du maaske ikke kan tage den pris jeg tager.. men tag et symbolsk belOb istedet.. rOdvin, gavekort til biografen.. whatever.. Det er en mentalitets ting... tro mig.. jeg har selv vaeret der.
Jeg vil dig kun det bedste.. og i den forbindelse vil det smitte af paa alle os andre..